La 20 de ani de la livrarea primului sistem de ambalare pe piaţa din România, Tetra Pak® continuă să stabilească standarde în industria de profil în materie de siguranţa consumatorului, inovarea produselor şi excelenţă în protejarea mediului. De 20 ani avem grijă, inovăm şi PROTEJĂM CE E BUN în România. Tetra Pak®, lider mondial în procesarea şi ambalarea produselor alimentar, aniversează 20 de ani de la livrarea primului sistem de ambalare din România şi de la lansarea primei băuturi produse la nivel local într-un ambalaj de carton Tetra Pak. „Cu ocazia aniversării a 20 de ani în România, dorim să le mulţumim tuturor clienţilor, angajaţilor şi partenerilor noştri pentru că au fost alături de noi în călătoria extraordinară de dezvoltare a companiei noastre. Cu toţii am fost martori şi am contribuit la dezvoltarea industriei, dar şi la conturarea unor noi segmente de piaţă şi la satisfacerea nevoilor şi aşteptărilor în permanentă schimbare ale consumatorilor”, declară Ola Elmqvist, Managing Director, Tetra Pak South Eastern Europe. 1993-2013, 13 sortimente de ambalaje de carton au fost lansate pe piaţă, inclusiv cu certificare FSC® (Forest Stewardship Council) În ultimii 20 de ani, producătorii români locali au ales să folosească 13 tipuri de soluţii de ambalare din 8 categorii de ambalaje pentru propriile branduri de lapte, produse lactate, sucuri de fructe şi nectar. În prezent, băuturile ambalate în cutii de carton sunt foarte des întâlnite şi fac parte din viaţa noastră, oferind cele mai înalte standarde de siguranţă pentru produsele ambalate aseptic. „La Tetra Pak, considerăm că un ambalaj de carton reprezintă mult mai mult decât un simplu ambalaj. Este rezultatul unui efort continuu de inovaţie, inspirat de oameni, pentru a asigura siguranţa şi disponibilitatea produselor alimentare oriunde în lume. Le oferim clienţilor noştri sprijin permanent prin tehnologia şi expertiza noastră, pentru a contribui la dezvoltarea industriei locale de lactate, sucuri, nectar şi băuturi necarbonatate. De asemenea, contribuim la dezvoltarea afacerilor clienţilor noştri, le oferim informaţii cheie şi expertiză, şi facilităm oportunităţi de creştere prin procesul continuu de înţelegere şi anticipare a nevoilor pieţei, la nivel global și local. Pentru noi, soluţiile de ambalare şi procesare pe care le oferim reprezintă rezultatul grijii pentru oameni, mediu şi comunitate”, adaugă Ola Elmqvist, Managing Director, Tetra Pak South Eastern Europe. Momente de referinţă ale Tetra Pak în România1993 – înfiinţarea primului birou în România 1993 – livrarea primului sistem de ambalare: Tetra Brik® Aseptic către clientul nostru European Drinks1993 – lansarea primelor ambalaje pe piaţă: Tetra Brik® Aseptic 200ml Slim şi Tetra Brik® Aseptic 1000ml Base1998 – Primul brand de lapte UHT lansat pe piaţă: LaDorna în Tetra Brik® 1000ml Base2003 – primul lapte livrat în şcoli ambalat în Tetra Classic® Aseptic 200ml2006 – crearea unui departament care oferă o gamă completă de soluţii de procesare, acoperind cinci categorii din industria alimentară – lactate, băuturi, brânzeturi, îngheţată şi mâncare semipreparată 2013 – primele ambalaje certificate FSC® lansate pe piaţă.