205
Nestlé, Constellation Brands, Diageo, Keurig Dr Pepper, New Age Beverages și Pernod Ricard au fost cele mai achiziționale companii din 2020, potrivit bazei de date Zenith Global, citată de DairyReporter, bază care monitorizează tranzacțiile cu produse alimentare și băuturi, dar și cu tranzacții de companii de procesare, fiecare fiind responsabil de cinci sau mai multe preluări. Dintre acestea, Cott, Waterlogic, Berlin Packaging și Kerry au făcut, toate, câte patru achiziții.
Dean Foods a fost singura companie care a acceptat cinci sau mai multe vânzări, urmată de Fonterra și Nestlé, cu câte patru.
Un total de 1.365 de companii au fost implicate în 53 de țări, SUA și Marea Britanie fiind cele mai importante în ansamblu. Franța și Elveția au fost cei mai mari cumpărători neti (+9), urmată de Danemarca și Olanda (+5).
SUA a fost principalul vânzător net (-35), urmat de Marea Britanie (-22), Canada (-10), Singapore (-10), Australia (-7), Israel (-7) și Japonia (-7) .
Au existat 46 de oferte în categoria procesatorilor de produse lactate și 18 în spațiul fără lactate. Martie (opt) și octombrie (șapte) au fost cele mai active luni din categoria companiilor de procesare a produselor lactate.
Optzeci de țări au fost implicate în achiziții în acest sector, companiile americane fiind cele mai active, cu 16 implicări.