Stirieye

517

23 % din vânzările Mega Image sunt ”private label”
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Mega Image, retailerul cu cea mai mare rețea de magazine din România în funcție de numărul de unități, obține 23% din vânzările companiei prin intermediul mărcilor private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, proprietarul rețelei, informează revista Progresiv. Anul trecut, Mega Image a avut o cifră de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel că valoarea vânzărilor generate de mărcile proprii ale companiei s-a ridicat la 122 milioane de euro. Principalele branduri proprii ale Mega Image sunt 365 (produse cu raport bun calitate-preț), Delhaize (în special produse premium aduse din import), Bio (produse alimentare organice), Eco (produse ecologice non-alimentare), Care (produse nealimentare), Le Boucher (carne proaspătă) și Gusturi Românești (produse alimentare tradiționale românești). (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.