211

+27% profit, pentru Albalact

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Producatorul Albalact a raportat o cifra de afaceri de 343,8 mil. lei pe 2012, in crestere usoara fata de valoarea inregistrata in 2011, de 338,2 mil. lei. Profitul net al companiei a crescut semnificativ in aceeasi perioada, cu 27%, ajungand la 7,3 mil. lei. „Si in 2012, ca in fiecare an de la declansarea crizei, industria lactatelor a fost afectata de factori care au pus mari presiuni pe profitabilitate: scaderea puterii de cumparare, reducerea consumului, cota ridicata de TVA, cresterea pretului materiei prime si a altor cheltuieli, fluctuatii valutare, seceta. In 2012 am planificat bugetul si am gandit strategia astfel incat sa fim profitabili, cu o stabilitate a afacerilor. Suntem multumiti ca am reusit”, a declarat Raul Ciurtin, presedinte si director general al Albalact. El a mai spus ca pastrarea echilibrului intre cresterea in volum si profitabilitate, cu optimizarea cheltuielilor, sunt doua obiective importante ale companiei si pentru 2013, Albalact urmarind consolidarea pozitiei in categoriile in care este lider de piata (lapte, smantana, unt) si cresterea in alte categorii (iaurt, branzeturi), cu mentinerea profitabilitatii. Pentru 2013, compania si-a planificat si diversificarea portofoliului cu extinderi de gama si lansari de produse noi, informeaza Magazin progresiv. Compania Albalact se situeaza in prezent pe locul al treilea in topul producatorilor de lactate din Romania si produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul. Intrarea pe segmentul branzeturilor a realizat-o in 2008, prin achizitia pachetului majoritar de actiuni (99,01%) al societatii Raraul Campulung Moldovenesc, specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul. In prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 23,1% in valoare, cat si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu o cota valorica de 16,8% potrivit studiilor de piata citate anterior de companie, valabile pentru februarie 2013. Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa cu brandul omonim De Albalact, cu 23,5% cota valoarica in perioada decembrie 2012 - ianuarie 2013. Aceeasi pozitie ocupa si pe segmentul smantana, cu brandul De Albalact, avand o cota de 14.6% in valoare, in februarie 2013.(Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2