Danone va demara foarte curând o campanie publicitară menită a relansa vânzările la Activia, campanie care se va derula sub genericul ”2014, Anul Schimbării în Bine”. Pentru acest demers, francezii de la Danone au apelat la serviciile Mihaele Rădulescu, aceea care a devenit noua imagine Activia, contra sumei de 30.000 de euro. Spotul TV durează cca 3 minute.Iată ce scrie Click în acest sens: ”Mihaela Rădulescu (44 de ani) ar fi încasat o sumă uriaşă pentru cea mai recentă reclamă în care apare. Conform unor surse, vedeta tv a fost plătită de Danone cu 30.000 de euro, pentru un spot publicitar la iaurtul Activia. Contactată, Mihaela susţine despre contract că este confidenţial, dar nici nu a infirmat suma amintită mai sus. La acelaşi produs au făcut reclamă în trecut şi Emilia Popescu, şi Maria Buză. Mihaela Rădulescu a fost aleasă să promoveze acest brand pe parcursul întregului an 2014. Campania se numeşte „Anul schimbării în bine" şi a fost lansată printr-un spot în care vedeta le întreabă pe telespectatoare: „Eşti pregătită să faci o schimbare?" (Mai multe, pe www.click.ro)