185
Transart a încheiat anul 2015 cu o consolidare a business-ului, cifra de afaceri menținându-se în jurul a 2,8 milioane de euro. Considerăm că 2015 a fost mai bun decât 2014, din mai multe puncte de vedere. S-au finalizat o serie de dezvoltări și optimizări în aplicațiile din gama ERP, s-au consolidat echipele de implementare, am extins și îmbunătățit componenta de Business Intelligence (BI) dedicată managerilor și am continuat să încheiem noi parteneriate cu clienți de talie internațională pe SFA și BI. În 2015 ni s-au alăturat peste 120 de clienți noi, ceea ce reprezintă o creștere de 50% a numărului acestora față de anul precedent. Cele mai multe nume provin din industrii precum: FMCG, lactate, industria cărnii, panificație, farma, materiale de construcții, utilaje și scule profesionale, IT/Hardware/telefoane și accesorii, piese auto & accesorii și servicii. Danone România este capul de afiș cu un proiect de merchandising bazat pe soluția noastră de top HERMES SFA. Majoritatea clienților au optat pentru sisteme integrate care includ atât componenta de gestiune (ERP) cât și componentele din zona de mobilitate – SFA (pentru agenții de vânzări), WMS (pentru utilizarea de terminale mobile wireless și a codurilor de bare în depozit) – sau componenta de Business Intelligence (BI Adviser). Dintre aceștia amintim: Josi Logistic, Erbalact, Valybia Com, Nelson Prod, Total Distribution Mehedinți, Costacos COM, Gobe Prod, Omega Pharma, Magistra CC, Lotus Pharmedicals, Opticon, Aprov SA, Radical Grup, Soudal, Katadyn Production, Geladi, Kiagold, Sudpack România, Avostar Imex, Agritim, Thyssenkrupp Elevator, Ecotir Lkw, Auger Autotechnik, Stelco România, Badenis Trading, Serena Exim, ATX Computers Grup, Allis Electronics Impex 99, One IT, Samdam Gifts. „Noile dezvoltări adăugate în 2015 în sistemul integrat furnizat de Transart permit acum un control sporit al aspectelor care determină profitabilitatea, controlul costurilor, aprovizionarea, gestiunea depozitelor, vânzările, dar și analiza-planificarea-controlul operațional al unei afaceri. Reînnoirea parteneriatului cu QlikTech, atât pe partea de OEM QlikView cât și pe partea de reseller ne permit acum să furnizăm o gamă completă de sisteme de Business Intelligence profesionale, inclusiv – proiecte personalizate pe tehnologii QlikView/QlikSense.” a declarat Marius Iurian - Managing Partner, Transart. Începutul de an 2016 se arată și el promițător, rezultatele din ultimele 4 luni marcând o creștere semnificativă a numărului de clienți noi, comparativ cu perioadele similare din urmă cu un an. „Creșterea care se prefigurează în 2016 pare a fi rezultatul îmbunătățirilor funcționale aduse produselor și a unei eficiențe crescute a echipei de marketing și vânzări. În realitate este mai degrabă rezultatul unei echipe de excepție, a unui spirit bun, curat, deschis și proactiv: spiritul Transart ThinkClient. Pot spune fără teama de a greși, că principalul nostru atu sunt oamenii Transart, oameni care au crescut din toate punctele de vedere: profesional, uman, ca expertiză și productivitate.” a mai declarat Marius IURIAN. De ce să lucrezi cu Transart? Pentru că în Transart, punem suflet în ceea ce facem și în relația de parteneriat pe care o stabilim cu clienții noștri. Iată ce înțelegem astăzi prin spiritul Transart ThinkClient: În Transart găsești oameni interesați de problemele cu care se confruntă afacerea ta, oameni în care poți avea încredere și pe al căror cuvânt te poți baza. Oameni care atunci când încep o implementare, o duc la bun sfârșit. Oameni care atunci când au în față o problemă, caută soluții pentru a o rezolva, nu vinovați. Oameni care vin cu îmbunătățiri pentru a evita repetarea unei probleme. Oameni care atunci când te văd mai trist îți spun o vorbă bună și te încurajează. Oameni onești, profesioniști, autentici, cu care te bucuri să colaborezi. Oameni care dacă nu reușesc întotdeauna să se ridice la nivelul maxim al așteptărilor este pentru că ... sunt oameni, nu roboți. Oameni care pun suflet în ceea ce fac și care se susțin reciproc atunci când au provocări. Nu suntem perfecți ca organizație, dar tindem spre perfecțiune. Continuăm să dezvoltăm produse software pentru afaceri deoarece clienții noștri le apreciază și o facem mai bine decât mulți dintre competitori. În cei peste 19 ani de existență am dovedit că furnizăm produse robuste, ce înglobează multiple optimizări și bune practici din industriile pe care noi le sprijinim; am demonstrat că oferim produse stabile, pe care te poți baza pe termen lung, produse care odată personalizate devin instrumente indispensabile pentru controlul operațional și dezvoltarea afacerii. Despre TransartTransart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri, fiind #1 în România pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising. Dispunând de o gamă completă de aplicații profesionale proprii (ERP, SFA, BI, WMS), Transart propune, pe lângă un set de sisteme stabile și adaptate la specificul pieței, și know-how-ul necesar valorificării acestora în companie (circuite informaționale, fluxuri de lucru și proceduri specifice). Oferind aplicații stabile și ergonomice, Transart a câștigat încrederea mai multor companii multinaționale de renume, astfel sistemele mobile din gama HERMES SFA precum și o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în peste 34 de țări. Viabilitatea produselor Transart este dovedită și de stabilitatea relațiilor de colaborare cu importante companii multinaționale din regiune: Unilever South-Central Europe, Molson Coors Central Europe (Croația, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia, Bosnia & Herțegovina, Slovacia), Mondelez International (România, Turcia, Bulgaria, EAM, Nigeria, GCC, Egipt, Liban, Africa de Sud, Marea Britanie și Australia), A&D Pharma & Mediplus (Ungaria, România și Bulgaria), Heineken România, MARS România, Walmark România, Johnson & Johnson (România, Bulgaria și Slovenia), Reckitt Benckiser România, Strauss România, Kandia Dulce România, Parmalat Italia, Delta Medical Ucraina, Skills In Healthcare România, Danone România sau Unibra (Skol) Rwanda. Viziunea Transart Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o dată în plus și suntem atenți la detalii. Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm. Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente. Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre. Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluții ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiză, dezvoltare, testare, implementare și suport. Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri. (În imagine, domnul Marius Iurian-Transart)