181
În anul 2017, Agricola Internațional Bacău anunță un program de investiții de cca. 6 mil. euro, în businessurile cu carne de pasăre, semipreparate şi salamuri. Grigore Horoi, preşedintele grupului de firme Agricola Bacău, a declarat că businessul pe care îl conduce a fost pe creştere anul trecut, având afaceri mai mari cu 27% pe segmentul salamurilor crud-uscate (Salbac), cu aproximativ 10% pe cel al semipreparatelor (Europrod) şi în jur de 5% pe categoria cărnii de pui (Agricola Internaţional). „Am avut creşteri pe toate categoriile de produse. De altfel, noi în perioada crizei am avut afaceri mai mari în fiecare an odată cu lansarea strategiei noastre de diferenţiere şi creştere. Am investit în echipă şi asta s-a văzut şi în vânzări. De asemenea, avem un brand puternic în care am investit constant şi cred eu că am avut şi programe de promovare inspirate. Toate acestea ne-au ajutat“, a spus domnul Horoi, citat de ZfCorporate. Grupul este format din mai multe companii precum Agricola International, specializată în producţia de carne de pasăre, Europrod (semipreparate şi produse tip ready-meal), Salbac (salamurile crud-uscate şi preparatele fiert-afumate), Agricola Magazine (reţeaua de magazine Agricola) şi Avicola Lumina (ouă de consum). Cea mai mare companie din grup este Agricola International. (În imagine, o parte a echipei Agricola Internațional Bacău)