Potrivit ultimelor analize, Agricola conduce in Top-ul lunii septembrie al vizibilitatii in on-line, pe segmentul carne si mezeluri. Topul lunar al celor mai vizibile branduri in on-line si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in on-line in 27 de categorii. Datele pentru brandurile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos, pentru cele mai importante doua categorii. Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte). Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara, noteaza Iqads. (Pentru detalii, dati click pe imagine)