Timp de 10 saptamani Agricola va fi on air, pe 15 statii TV cu Puiul Fericit , Salamul Mozaic si, respectiv, Nuggets si Strips din piept de pui fara E -uri. Incepand cu 14 septembrie sunt in prim-plan Puiul Fericit si Puiul Fermierului, care vin sa consolideze in perceptia oamenilor mesajele campaniei integrate ‘’Mese de poveste’’ si care ii recompenseaza pe consumatorii fideli cu ‘’Premii de poveste’’ – un concurs derulat in pagina de Facebook – Creatordepofta, printr-o aplicatie dedicata acestuia. Sunt puse la bataie 352 de premii care se acorda saptamanal – farfurii de colectie si ustensile de bucatarie, precum si cele 3 vouchere in valoare de 2.000 lei fiecare, cu care cei norocosi vor putea sa-si achizitioneze obiecte pentru bucatarie din magazinele Dedeman. Din 21 septembrie intra in prim-plan si Salamul Uscat Mozaic, printr-o campanie tactica ce urmareste cresterea vanzarilor de salamuri crud-uscate, dupa ce vedeta primei parti a anului a fost Salamul de Sibiu Agricola, liderul pietei in acest segment. In perioada 28 septembrie – 15 noiembrie e randul produselor ready-meal diferentiatoare Nuggets si Strips din piept de pui fara E-uri sa intre intr-o campanie de generare de notorietate acestor produse unice pe piata interna. Agricola reia astfel povestile despre importanta coeziunii familiei si prietenilor in jurul mesei. Pentru ca mesele sunt intotdeauna de poveste alaturi de persoanele dragi. Compania a lansat si aplicatia “Mese de poveste” in magazinele virtuale Apple si Google, pentru mai multa interactiune cu consumatorii sai, fiind primul brand din categorie care acceseaza acest teritoriu. De asemenea, producatorul a incheiat un parteneriat cu bucataras.ro, unde ruleaza o campanie de promovare prin intermediul bannerelor si editorialelor cu retete ce contin produse Agricola. Campania este dezvoltata alaturi de agentiile WOPA (creatie), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) si Rogalski Damaschin (PR si social media). Spoturile TV pot fi urmarite pe canalul YouTube dedicat. Grupul de firme Agricola a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 3,4% dupa primele 6 luni ale acestui an fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 306,766 milioane lei. Vanzarile de carne de pui au crescut cu 6,8% in volum (19.043 tone), comparativ cu perioada similara din 2014, iar in valoare cu 5,2 procente, in contextul unei scaderi a pretului mediu al pietei la carnea de pasare, tendinta manifestata atat in piata interna cat si pe piata europeana. Vanzarile la categoria salamuri crud-uscate realizate in primele 6 luni ale anului au inregistrat o crestere de 17%, iar vanzarile de semipreparate si produse ready-meals o crestere de 7 procente. Amintim ca Agricola, Salbac şi Europrod vor expune între 5 şi 9 octombrie la AnugaFood, cea mai mare manifestare din domeniul alimentar din lume. Alături de alte 57 de companii reprezentative ale industrie alimentare româneşti, Agricola va expune la stand produsele sale de top: carnea proaspătă de pasăre, salamurile crude uscate şi convenience food. Prin această participare, Agricola îşi consolidează poziţia de exportator de vocaţie.