234
Grupul de firme Agrisol Internațional reprezintă unul dintre numele de referință de pe segmentul creșterii păsărilor și a porcinelor, excelând prin profesionalism și calitatea deosebită a produselor și serviciilor oferite beneficiarilor săi, elemente care asigură un etalon al excelenței în afaceri.Calitate și fiabilitate Concepută pe un fundament de calitate și fiabilitate, reflectat în fiecare aspect al operațiunilor sale, compania Agrisol este unul dintre principalii producători și furnizori de carne din România, specializat în carne de pasăre și porci vii. Prezentă pe piața românească de aproape două decenii, societatea a evoluat, fiind în prezent unul dintre cei mai moderni producători de produse din carne, având o capacitate anuală de producție de 40.000 de tone de carne de pasăre și 100.000 de porci grași. Misiunea companiei este aceea de a oferi pe piață cele mai bune produse din punct de vedere al calitații și de a garanta satisfacția clientului final. În cei peste zece ani de activitate, echipa Agrisol a construit o structură integrată de productie, începând de la producerea nutrețurilor combinate, creșterea păsărilor și a porcilor, continuând cu abatorizarea, transportul și comercializarea cărnii de pasăre, atât pe piața internă, cât și pentru export. În anul 2000, începea construcția primei fabricii de nutrețuri combinate, a silozurilor și a anexelor sale, în Movila Vulpii, județul Prahova. Acesta a fost primul pas către procesul de producție integrat care funcționează astăzi. În decursul următorilor ani, compania s-a extins, achiziționând silozul Voluntari și complexul de creștere și îngrășare a porcilor din Căzănești-Ialomița, complex autorizat ulterior și pentru creșterea păsărilor. La sfârșitul anului 2003, Agrisol a obținut o finanțare europeană, prin programul S.A.P.A.R.D, începând implementarea proiectului ”Modernizarea activității de abatorizare a păsărilor, în concordanță cu cerințele Uniunii Europene”. În 2005, compania a continuat extinderea, prin achiziția fermei de la Lipănești și modernizarea halelor din complexul Căzănești. Totodată, Agrisol a preluat cele șapte societăți comerciale cu specific agricol ale grupului Toneli, iar, în 2008 a demarat extinderea abatorului de la Boldești Scăieni. La rândul său, abatorul din Boldești-Scăieni a fost dotat cu utilaje destinate cântăririi, etichetării, sortării și lotizării cărnii, în valoare de 800.000 euro, iar în luna mai 2012, a fost achiziționată o instalație de deshidratare a nămolului, necesară stației de epurare care deservește abatorul de păsări. Tot atunci, Agrisol a investit două milioane de euro în fabrica de nutrețuri combinate de la Movila Vulpii, județul Prahova. În anul 2002 a fost lansată divizia de Creștere a Porcinelor, prin achiziția Complexului de creștere și îngrășare a porcilor din Căzănești. După preluare, a fost inițiată o amplă strategie de relansare a activității și implementarea unui nou program genetic, bazat pe o selecție riguroasă a efectivelor existente și pe infuzia de material genetic de mare valoare, linie pură. Concomitent, au fost modernizate adăposturile pentru cazarea porcilor, făcând posibilă urmărirea performanțelor fluxului de producție pe fiecare din etapele sale. În decursul anului 2006, Agrisol a obținut fonduri pentru modernizarea fermei de creștere a porcinelor, prin programul S.A.P.A.R.D, începând astfel implementarea proiectului “Înființare prin modernizare fermă de creștere porcine, Căzănești, județul Ialomița”. Complexul are o capacitate de 100.000 de porci grași, pe an. Agrisol, un nume cunoscut pe trei continente Compania furnizează pui grill, produse tranșate din carne de pui și porci vii Agrisol International Ro deținând 10% din cota de piață din România, pe domeniile sale de activitate. Totodată, Agrisol asigură producerea de furaje, transport, distribuție și desfacere în magazinele proprii. Capacitatea de producție a grupului conține două fabrici de nutrețuri combinate, două stații de incubație, 36 de hale-părinți, 136 hale pentru creșterea puilor, două abatoare de păsări, 18 hale pentru îngrășarea porcilor, 10 hale pentru gestația scroafelor, trei hale pentru scroafe-maternitate și trei hale pentru tineretul porcin. Iar, calitatea producției noastre este asigurată prin certificările IFS Food Standard, ISO 9001/2008, și Global Standard for Food Safety. Înființarea și extinderea rețelei de magazine proprii a constituit o prioritate permanentă a Grupului, înregistrând o creștere susținută, în ultimii ani. Desfacerea se asigură prin cele 99 magazine proprii, dar produsele sunt livrate și în hipermarketuri și supermarket-uri, precum și în magazine de proximitate din trade-ul tradițional. Dintre clienții din retail-ul modern, pot fi amintite rețelele Carrefour, Kaufland, clienți din Ho-Re-Ca, precum și lanțul de restaurante KFC. Însă, produsele Agrisol sunte prezente masiv și la export, pe piețele din Europa, Asia, Africa și Orientul Mijlociu. Cât despre logistică, parcul auto se compune din 121 de mașini specializate în transportul furajelor, al puilor de o zi, puilor vii și cărnii de pasăre. Ca filosofie de afaceri, dorința de excelență este motorul principal care determină echipa Agrisol să investească în mod continuu în dezvoltarea tehnologică, putând asfel să ofere clienților produse de o calitate superioară. Cât despre investiții, Agrisol International a investit considerabil în 2015, în modernizarea și crearea de noi capacități de producție, putând aminti aici extinderea secției de tranșare-ambalare, din cadrul abatorului de păsări Boldești-Scăieni, înfiintarea Fermei de părinți din Merișani-Arges, fermă care va găzdui 70.000 gaini, și construirea de silozuri de stocare a cerealelor, având o capacitate de 15000 tone. Pentru viitor, compania urmărește stabilirea unor parteneriate strategice, atât interne, cât și externe, vizând penetrarea de noi piețe de consum, pentru dezvoltarea businessului, fiid dorită creșterea volumului de afaceri prin dezvoltarea propriei rețele de magazine, concomitent cu menținerea sistemului integrat de calitate – mediu – siguranța alimentului, astfel încât, produsele din portofoliul companiei să răspundă permanent celor mai exigente cerințe ale consumatorilor.