Repere

130

Ahold Delhaize își extinde gama de mărci proprii în Europa Centrală și de Sud-Est

autor

MeetMilk.ro

distribuie

ESMagazine informează că retailerul belgian Ahold Delhaize a adăugat 500 de produse noi la gama de marcă proprie în regiunea Europei Centrale și de Sud-Est (CSE).

Disponibile și în România

Noile produse sunt disponibile la Albert în Cehia, Mega Image în România, Alfa Beta în Grecia și Maxi în Serbia, a menționat compania.

Inițiativa face parte din eforturile Ahold Delhaize de a oferi opțiuni de calitate, sănătoase și accesibile clienților din regiunea CSE.

Noua gamă va include mai multe opțiuni pe bază de plante și organice, va prezenta ambalaje reproiectate și reformularea produselor alimentare existente.

Cumpărătorii vor avea acces la o selecție mai largă de produse de bază ale mărcii proprii, cum ar fi Nature’s Promise, cafeaua și ceaiul Perla, ciocolata Delicata și Gustona, a menționat compania.

Proiect de armonizare

Adăugarea de noi produse face parte dintr-un proiect de armonizare care se aliniază cu obiectivul Ahold Delhaize de a atinge 45% din vânzările totale de produse alimentare din produse de marcă proprie până în 2028.

Rembrandt Heerkens Thijssen, directorul EU Sourcing CSE, a comentat: „Această colaborare dinamică între mărcile noastre CSE ne permite să facem schimbări pozitive la scară, aducând inovații și cele mai recente îmbunătățiri ale produselor clienților din întreaga regiune”.

De asemenea, compania rebrandă unele produse existente pentru a le unifica sub ambalaje și etichete noi.

„Ca parte a armonizării, dezvoltăm ambalaje care vor fi consecvente în toate țările, cu etichetare în patru limbi”, a explicat Ivo Ředina, director de dezvoltare a mărcii proprii.

Rembrandt a adăugat: „Deși procesul de armonizare are provocările sale, merită din plin. Și clienții par să fie de acord. Echipa a înregistrat o creștere comparabilă a vânzărilor de peste 20% față de anul precedent.

„Un exemplu excelent sunt laptele pe bază de plante, care au înregistrat o creștere de trei ori față de anul trecut. Acesta este un efort masiv de echipă de care putem fi cu toții mândri.” (Foto: Freepik) 

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2