175

Albalact modifica portofoliul de produse

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Conform Revistei Piata, compania Albalact a obtinut in 2011 o cifra de afaceri de 338.250.651 lei, cu 29% mai mult decat in 2010 cand a inregistrat o cifra de afaceri de 261.256.670 lei.

Si veniturile totale ale companiei inregistrate anul trecut sunt cu 31% mai mari fata de veniturile raportate in 2010. Veniturile Albalact au crescut la 353.123.118 lei in 2011, de la 269.277.696 lei in 2010. Profitul net obtinut de Albalact anul trecut a fost de 5.767.484 lei. Consider ca am trecut cu rezultate bune un an foarte greu, am reusit sa atingem cresterile conform bugetului, desi conditiile economice au fost in continuare dificile, iar consumul nu a cunoscut nicio imbunatatire. Am continuat sa investim resurse pentru lansarea unor produse noi si pentru modernizarea liniilor de productie, dar am facut eforturi mari si pentru eficientizarea costurilor pe toate sectoarele, pentru a pastra profitabilitatea. Nici anul 2012 nu are perspective mai bune, va fi un an in care consumul si puterea de cumparare vor fi si mai afectate. Pentru anul acesta, bugetam o crestere usoara a cifrei de afaceri si a profitului cu pana la 10% si pregatim mai multe modificari in portofoliul de produse, a declarat Raul Ciurtin, presedintele si directorul general Albalact. Anul acesta, Albalact pregateste lansarea noii game de branza proaspata de vaci sub brand-ul Raraul. Compania va aduce in curand pe piata lactatelor sortimente diversificate de branza proaspata de vaci, naturala si sanatoasa, potrivita pentru toate mesele zilei - mic dejun, gustare, cina si desert. Albalact este in topul producatorilor de lactate din Romania, dupa ce s-a impus pe piata cu brandurile sale Zuzu si Fulga. In prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu un market share de 27,76% in valoare , dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu un market share de 18,51% in valoare. Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa cu brandul omonim De Albalact, cu un market share de 27.63% in valoare. Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2