Alte companii s-au remarcat prin castigarea a catre trei trofee: Angst, Kraft si Procter & Gamble. Lista completa a castigatorilor premiilor si mentiunilor la editia a sasea, 2011, a Premiilor PIATA se gaseste la finalul acestui articol. Gala Premiilor PIATA a avut loc in seara zilei de 27 octombrie la hotelul Marriott din Capitala si a reunit top manageri ai marilor jucatori din FMCG, advertising, research, presa, dar si oaspeti speciali din partea arbitrului pietelor, Consiliul Concurentei: Bogdan Chiritoiu, presedinte, si Valentin Mircea, consilier de concurenta. La editia 2011, au candidat peste 130 de companii care au inscris un numar total de peste 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc. Castigatorii premiilor destinate furnizorilor (producatori/ importatori si distribuitori) au fost desemnati prin voturile comerciantilor, in timp ce castigatorii din randurile comerciantilor au fost desemnati prin voturile exprimate de furnizori. Procesul de votare a fost coordonat de compania de cercetare ISRA Center Marketing Research. Comerciantii care au primit buletinul de vot cu candidaturile furnizorilor sunt administratorii sau directorii din 790 de firme din comertul traditional si directorii de achizitie al celor mai mari 20 de retele comerciale (dupa cifra de afaceri din 2010). Fiecare comerciant a avut un numar de voturi egal cu cota sa de piata; astfel, comerciantii traditionali au avut cumulat 61,57% din total voturi, iar marii comercianti au beneficiat de 38,43% din totalul voturilor. Directorii de vanzari din cele mai mari 100 de companii furnizoare (productie, import si distributie) au format electorii invitati sa voteze candidaturile depuse de comercianti. Fiecarui elector i-a fost alocat un numar de voturi egal cu ponderea cifrei sale de afaceri in totalul celor 100 de companii.