La finalul saptamanii trecute, Gala Piata si-a desemnat castigatorii pe anul 2013. În total, 20 de companii si-au impartit cele 41 de trofee oferite in cadrul Premiilor PIATA editia 2013, din cele peste 100 de companii care au dovedit incredere in performantele proprii si au depus candidaturi la una sau mai multe sectiuni de premii, asteptand evaluarea din partea partenerilor de afaceri. Mondelez Romania,Albalact, Carrefour, Unilever si Procter & Gamble, CrisTim, Ursus Breweries au fost ceilalti mari performeri ai Premiilor PIATA din acest an, obtinand fiecare mai multe trofee. Lista completa a castigatorilor editiei 2013 a Premiilor PIATA este publicata la sfarsitul acestui articol. Daca pentru compania Coca Cola HBC este a opta oara, din tot atatea editii, cand este votata castigatoare a Marelui Premiu pentru cel mai bun furnizor - anul acesta cu 42,4 % din voturile comerciantilor -, Mega Image se afla la a doua reusita, obtinand aproape 41,8 % din totalul voturilor. Albalact si-a mentinut titlul de cel mai bun furnizor roman, iar lantul comercial valcean Annabella a fost votat cel mai bun comerciant roman. La editia 2013 a Premiilor PIATA au fost depuse un numar total de 326 de candidaturi pentru cele 41 de trofee care recompenseaza performantele in materie de inovatie, eficienta, notorietate, dinamism, excelenta in afaceri, implicare sociala ale companiilor din industria bunurilor de larg consum, informeaza Revista Piata.. Pentru stabilirea castigatorilor editiei a VIII -a a Galei Premiilor Piata au votat 681 de electori, dintre care 567 reprezentanti ai retailului traditional, 15 directori de achizitii din cele mai importante 20 de retele de retail modern, 54 directori de vanzari ai furnizorilor din TOP 100 furnizori din FMCG si 45 directori de marketing din cele mai mari 100 de companii din FMCG. Premiile PIATA 2013 au avut mai multi parteneri principali si parteneri Gold, printre acestia numarandu-se si Albalact care, iata, a primit premii la urmatoarele categorii: Cel mai bun furnizor roman de bunuri de larg consum, Cel mai bun produs nou (Raraul branza Fagaras 3% grasime, 26,2), Cea mai eficienta promotie (pentruCu Zuzu te trezesti calator, 39,8%), Cel mai puternic brand (pentru brandul ZUZU, 42,7 %). (Mai multe, pe www.revista-piata.ro) .