879
TexTech, unul dintre liderii pieței de echipamente de lucru și protecție din România este o companie 100 % autohtonă, reușind să onoreze orice comandă primită la cele mai înalte cote de calitate. Despre activitatea acestei firme ne-a vorbit domnul Alexandru Stan-Manager General al firmei.
”Ne-am impus în fața competitorilor”
Meat.Milk: Domnule Alexandru Stan, când a luat ființă compania TexTech și care sunt obiectele de activitate?
Alexandru Stan: Firma TexTech este producător și distribuitor de echipamente de lucru și protecție a muncii, acoperind în același timp mai multe segmente de activitate ale companiilor, de la echipamentele de protecție, echipamentele personalului tehnic-administrativ (TESA), echipamente ale promoterilor și până la servicii de materiale publicitare, șorțuri, sacoșe, bannere etc.
Textech a luat ființă în anul 2019 ca business secundar al Fabricii de Sandwichuri și și-a propus încă de la început să vină în sprijinul partenerilor cu soluții complete în ceea ce privește echipamentele de lucru și siguranța muncii.
În anul 2020, Fabrica de Sandwichuri nu a reușit să treacă peste șocul pandemiei de Covid, astfel încât TexTech a devenit un business principal, plecat practic de la zero.
În anul 2021 a fost autorizată ca unitate protejată, acest lucru aducând un avantaj în fața importatorilor și creând astfel oportunitatea de dezvoltare rapidă. Datorită experienței de peste 10 ani în industria alimentară, compania a reușit să se impună rapid în fața competitorilor, oferind cele mai optime soluții partenerilor săi.
Din anul 2023, am deschis divizia de distribuție, completând portofoliul de produse cu încălțăminte și echipamente de unică folosință, mănuși și alte produse care sunt folosite în mod constant în industrie.
MM: Care au fost principalele etape de dezvoltare?
AS: Principala etapă a fost găsirea spațiului de producție. Fiind un domeniu care este dependent de forța de muncă umană, niciun proces neputând fi atomatizat complet. Astfel, în 2021 am deschis fabrica din Roșiorii de Vede, un oraș recunoscut pentru lucrătorii calificați în domeniul textil.
O altă etapă a fost stabilirea gamei de produse care să răspundă la nevoile principale ale partenerilor nostri. Găsirea de producători și furnizori a fost o adevărată provocare. Producția de echipamente de lucru este una care ridică mari provocări.
Având în vedere că se lucrează doar pe baza comenzilor ferme date de client, procesul de materie primă este unul foarte greoi. Mai mult, procesul de fabricație cap coadă este diferit de producția în loan a unui singur produs, în cantități mari, acolo unde se poate eficientiza diferit procesul de producție.
Ca exemplu, o comandă lansată la noi poate conține de la jachetă, tricou, halat, pantalon, bluzon, vestă, toate în cadrul aceleiași comenzi și având culori și specificații diferite ale materialelor. Atenție, acesta fiind doar un client!
Chiar dacă la prima vedere pare un dezavantaj și pe alocuri prețurile sunt mai mari ca ale importatorilor, avantajele pe care un producător de genul TexTech sunt multiple, cum ar fi faptul că produsele sunt făcute strict pe modelul fiecărui client, respectând toate specificațiile acestuia de culoare, brand, model, material, etc.
Având flexibilitate, ne putem adapta ușor la modificările cerute de client sau putând propune noi modele clienților care vor să schimbe modelul echipamentelor.
În plus, compania având statutul de unitate protejată, acest lucru ajută la eficientizarea costurilor pentru client.
Totodată, vreau să subliniez că firma noastră acordă asistență și consultanță permanentă clienților noștri, având direct suportul persoanelor care sunt implicate în procesul de producție, remediind rapid orice problemă. Desigur, oferim și servicii de personalizare integrate (broderie, serigrafie, termotransfer etc.).
O gamă foarte mare de produse
MM: Care este gama de produse a companiei TexTech?
AS: Referindu-mă la gama de produse pe care o oferim clienților noștri evidențiez că avem o gamă foarte mare de produse pe care le putem produce sub diverse culori sau modele, în funcție de cerere:
- tricouri polo mânecă lungă/mânecă scurtă - tricouri la baza gâtului
- hanorace - hanorace fleece - pantaloni talie sau cu pieptar - pantaloni jeans - cămăși damă/bărbați mânecă scurtă sau lungă - halate de protecție - salopete pantalon până în talie sau cu pieptar - haine vătuite din material impermeabil sau doc/tercot - lenjerii de pat pentru HoReCa sau sistemul medical
-bluze și pantaloni medicali
-șorțuri HoReCa sau materiale promo
MM: Care sunt sursele de aprovizionare ale companiei?
AS: Ne procurăm materia primă de la producatori locali și externi sau de la distribuitori. Aici întâlnim mai multe categorii de producători: de la bumbacul pentru tricouri, la tercotul folosit în echipamentele de lucru uzuale ale industriei alimentare sau a construcțiilor, până la producători de material specializat cu diferite grade de protecție chimice, antistatice, ignifuge etc. În acest fel reușim să acoperim toate nevoile actuale din piață.
Calitatea este principalul vector
MM: Conform căror criterii sunt alese materialele din care sunt confecționate echipamentele furnizate de TexTech? Cum răspund ele cerințelor de sustenabilitate?
AS: Calitatea este principalul nostru vector, atât timp cât condițiile din piață ne impun să găsim soluții, inclusiv în privința creșterii gradului de sustenabilitate. Însă, precizez că nu avem în portofoliu produse low cost, dar oferim clienților soluții eficiente, calitative, la preturi competitive.
MM: Care sunt principalele calități ale echipamentelor destinate Industriei Alimentare și HoReCa?
AS: Bineînțeles, rezistența la uzură, prețul, respectarea cerințelor clientului și respectarea reglementărilor cerute de autorizările HACCP.
MM: Prin ce se deosebesc aceste echipamente de cele ale companiilor concurente din piață și prin ce se deosebește Textech, ca identitate?
AS: Echipa TexTech este în continuă dezvoltare iar principalul nostru avantaj este acela că ținem foarte mult cont de feedback-ul clientului. Dacă ni se sesizează o problemă plecăm de la premisa că de la noi s-a întâmplat. Acest lucru ne-a ajutat extrem de mult în creșterea calității produselor noastre, cât și a respectului față de client.
Oferind termene ferme, rezolvarea rapidă a urgențelor, oferind alternative la produsele solicitate, asumarea oricărei probleme aparute, inclusiv acela de a schimba produsul sau toată comanda, dacă aceasta nu corespunde cerințelor stabilite de comun acord, au conferit companiei TexTech o calitate a produselor demonstrată în timp, fapt care a atras încrederea clienților noștri.
Un prestigios portofoliu de clienți
MM: Care este portofoliul de clienți și cât de mare este piața de desfacere? Puteți enumera dintre cei mai importanți clienți?
AS: Cum am spus anterior, TexTech acoperă nevoile din diferite industrii, cum ar fi Industria Alimentară, HoReCa, Industria de Construcții, Industria constructoare de Mașini, Industria Energetică și altele. Iar, dintre clienți, îmi face plăcere să amintesc firmele Cris-Tim, Arctic, Fox, Instore Power Provider, Annabella, Carmistin, Group Sphera (Pizza Hut, KFC, Taco Bell), Anchor Grup, Elit, Parmafood, Industrial Montaj, Astra Rail, Engi Romania etc.
MM: Care sunt proiectele de viitor ale companiei?
AS: Am început deja să conturăm viitorul prin investiții în tehnologii de ultimă genereație, fapt care ne va ajuta la eficientizarea proceselor de lucru. De asemnea dezvoltarea echipei de producție, cât și a forței de vânzări, a fost unul din obiectivele acestui an pe care am reușit să le îndeplinim.
Anul 2024 ne va aduce o hală nouă de producție cu un spațiu mărit, unde să putem integra și serviciile de personalizare. Urmează să investim în utilaje de broderie și serigrafie, precum și dezvoltarea gamei de produse.
MM: Vă mulțumim și vă urăm succes în continuare!