Prime-time-ul de luni seara pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România a fost ocupat de reclame la alimente şi băuturi, medicamente, credite, servicii din industria telecom, dar şi la cosmetice, astfel că dintr-un total de 105 spoturi publicitare, 86 au fost numai la produse din aceste categorii. „Bătălia” pentru primul loc în prime-time se dă constant între alimente şi medicamente, de cele mai multe ori cele din urmă fiind „câştigătoare”. Săptămâna aceasta, luni seara, în intervalul orar 20.00-21.00, alimentele şi băuturile au fost reprezentate de 35 de reclame, urmate de medicamentele eliberate fără prescripţie medicală (OTC-uri - n. red.) cu 34 de reclame, servicii telecom (6), servicii bancare şi nebancare (6) şi cosmetice (5). În ce priveşte produsele alimentare, cele mai vizibile au fost cele ale Dr. Oetker, filiala locală a grupului german cu acelaşi nume, care produce aditivi alimentari, conservanţi sau deserturi, cu branduri precum Mug Pudding sau cu produse de post, specifice perioadei sărbătorilor marca Inedit Food, companie achiziţionată în 2007.