883
Interviu cu domnul Tudor Borza Teodorescu-Marketing Manager Lay Condimente
Cu siguranță, pentru absolut toți aceia care activează în sectorul de procesare a cărnii, compania Lay Condimente reprezintă cel mai înalt etalon al calității. Cu o experiență care se apropie zi cu zi de frumoasa vârstă de 30 de ani, Lay Condimente nu doar că a convins prin calitatea produselor și serviciilor oferite clienților săi, ci și prin profesionalism și seriozitate. Iată ce ne-a relatat despre activitatea firmei domnul Tudor Borza Teodorescu, acela care a avut amabilitatea de a răspunde întrebărilor noastre.
Meat.Milk: -Domnule Tudor Borza Teodorescu, când a luat ființă compania și care este domeniul său de activitate?
Tudor Borza Teodorescu: -Lay Condimente a luat naștere în anul 1996 ca unic importator și distribuitor în România al condimentelor produse de către binecunoscuta companie germană LayGewurze.
MM: -Care au fost principalele etape de dezvoltare?
TBT: -Pe parcusul existenței noastre am fost alături la ”nașterea” și creșterea multor nume de rezonanță din industria alimentară autohtonă, atât procesatori de carne de mari dimensiuni, cât și carmangerii și fabrici de produse alimentare de mici dimensiuni.
Dar să revenim la firma noastră și la povestea noastră de-a lungul timpului:
În anul 1996 am adus prima oara pe piața din România produsele LayGewurze, cu un standard de calitate neîntâlnit pe piața autohtonă până la acel moment. În urmatorii ani am crescut alături de industria alimentară românească, devenind parteneri de încredere pentru companii consacrate și oferindu-le o gama din ce în ce mai largă de produse, cât și vasta experiență a partenerului nostru german.
În anul 2012 am obținut Standardul de Calitate ISO 9001. Odată cu venirea anului 2016, am sărbătorit 20 de ani de activitate, confirmându-ne ideea ca ceea ce facem este bine și că avem locul nostru pe piața românească. Anul 2017 a marcat obținerea Standardului de Calitate ISO 22000.
În anul 2020 am dezvoltat o ramură nouă de activitate și anume importul și distribuția cuțitelor pentru industria alimentara, HoReCa, cât și a celor pentru uz casnic.
Anul 2021 a însemnat sărbătorirea a 25 de ani de activitate pe piața din România. În anul 2022, am devenit parteneri în Romania pentru renumita companie germană F. Dick, cât și pentru un alt mare producător de cuțite și accesorii de bucătărie și anume producătorul german GiesserMesser.
La finalul anului 2022 am consolidat parteneriatul cu producătorul italian de cuțite și accesorii Ambrogio Sanelli, fapt care ne-a deschis și mai mult gama de produse pe care o putem oferi clienților noștri.
MM: -Care sunt segmentele de clienți cărora vă adresați?
TBT: -Firma noastră se adresează, pe partea de condimente, produse complete și aditivi, către procesatorii de carne, producătorii de mezeluri de toate dimensiunile, atât pe partea de produse crude-uscate, cât și pe partea de produse fiert-afumate, către fabricile de produse convenience și restaurante, fast-food-uri, etc.
De asemenea, pe partea de cuțite și accesorii pentru bucătărie, compania noastră se adresează abatoarelor, carmangeriilor, procesatorilor de carne, restaurantelor, producatorilor de orice fel din industria alimentară, bucătăriilor restaurantelor, cafenelelor și bucătăriilor de acasă.
MM: - De unde se efectuează aprovizionarea cu materia primă pentru divizia de condimente și soluții pentru industria alimentară?
TBT: -Furnizorul nostru de condimente este LayGewurze, unul dintre cei mai mari și mai vechi producători de condimente și aditivi din Germania, un producător care are în portofoliu o gama largă de produse, de la condimente primare, produse complete și până la arome și uleiuri condimentate.
Produsele pe care noi le oferim industriei nu se rezumă doar la condimentul în sine, deoarece crearea și alegerea de rețete particulare doleanțelor aplicate pe tehnologiile pe care le implementează clientul nostru, fac și ele parte din procesul de colaborare cu noi, astfel încât să oferim cele mai bune rezultate pentru client.
Pe partea de cuțite, gama noastră de produse vine din partea unor producători consacrați, precum F. Dick, GiesserMesser, Ambrogio Sanelli, iar din portofoliul nostru de mărci pe care le comercializăm fac parte și mărci precum Victorinox, Swibo, Icel, Morakniv.
De asemenea, nu ne rezumăm doar la cuțiite, noi oferind totul, de la soluții profesionale de ascuțire, precum mașinile F. Dick sau Tormek, masate de diferite tipuri și granulații, și chiar și diferite tipuri de pietre ale producătorului japonez Naniwa.
Pentru a face alegerea potrivită pentru nevoile clienților noștri, fie că este vorba despre clienți mari sau mici, oferim consultanță în ceea ce privește tipul de cuțite, tocătoare, masate sau accesorii.
MM: - Cum se realizează distribuția produselor?
TBT: -Distribuția produselor noastre se realizează cu ajutorul angajaților și mijloacelor proprii sau utilizând firmele de curierat, în cazul în care produsele comandate permit acest lucru.
MM: - Care sunt proiectele de viitor ale companiei?
TBT: Având Standarul de Calitate ISO 22000, care este înnoit anual și care garantează siguranța alimentelor prin trasabilitatea materiilor prime și a produselor pe care le livrăm clienților noștri, în acest moment ne concentrăm eforturile pentru a obține standardul ISO 9001 în importul și distribuția cuțitelor și accesoriilor de bucătărie sau industriale, pe care le comercializăm.
Deoarece realizăm cât de importantă este încrederea pe care clienții noștri o au în abilitatea noastră de a furniza soluții și produse de calitate, este una dintre dorințele noastre principale să fim riguroși în ceea ce privește procedurile noastre interne de aprovizionare și distribuție.
Tocmai de aceea, planurile de viitor pe care noi le avem includ lărgirea gamei de produse și servicii pe care le oferim clienților noștri, atât pe partea de soluții de condimentare, aditivare și nu numai, cât și pe partea de soluții tehnice și practice creionate specific pentru cerințele individuale ale fiecărui client în parte.
Am crescut odată cu industria alimentară autohtonă și am învățat de la fiecare client al nostru, în ideea de a deveni mai buni, mai eficienți și de a oferi soluții și idei în perfectă concordanță cu cerințele și particularitățile fiecărui client în parte.
MM: -Vă mulțumim și vă urăm mult succes în continuare!