225

Ambalaj unic pentru Zuzu

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Compania Albalact dezvoltă brand-ul Zuzu și îl consolidează în categoria de lider cu o nouă identitate vizuală și un ambalaj unic în România. Zuzu oferă consumatorilor săi, în premieră, primul lapte la bidon de plastic cu mâner – un ambalaj modern, care domină de multă vreme piața americană a laptelui. Pe o piață românească aflată în creștere – cea a laptelui în recipiente de plastic – Zuzu își propune să inoveze și să aducă o schimbare în obiceiurile de consum autohtone introducând nu doar un ambalaj nou, ci și un gramaj mai mare – 1,8 litri.   Sticla de platic cu mâner are un aspect atrăgător și original, dar nu numai atât. Se adresează în special familiilor și consumatorilor de volum, este foarte practică, ușor de manevrat, asigură o curgere fină, păstrează laptele în condiții bune și se așează perfect în ușa frigiderului.   “Ne dorim să păstrăm atributul de companie inovatoare cu care ne-am obișnuit consumatorii de-a lungul timpului. Brandul Zuzu este brandul perfect pentru a aduce pe piață primul lapte din România ambalat în sticlă de plastic cu mâner. Acesta este unul dintre cele mai interesante proiecte dezvoltate de compania noastră în ultimii ani. Design-ul întregii game de sticle de plastic cu mâner, pentru care Albalact deține exclusivitate pe piața din România, a fost dezvoltat special pentru compania noastră, ținând cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, aspectul curgerii si ergonomia mânerului. Nu a fost ușor, este un proiect la care lucrăm de mai bine de un an, dar rezultatele sunt pe măsură și avem încredere că noul ambalaj va fi bine primit de către consumatorii noștri”, a declarat Cristina Miclea, Director Marketing Albalact, în conferința de presă de astăzi a companiei.   Pentru noul ambalaj Zuzu, compania Albalact a investit într-una dintre cele mai moderne tehnologii de ambalare a laptelui în sticle de plastic cu gramaje cuprinse între 0,5 litri și 1,8 litri. Noua linie funcționează acum în fabrica Albalact din județul Alba și are o productivitate înaltă care permite ambalarea unui volum de lapte și produse lactate cuprins între 5000 și 10.000 de litri pe oră.   Inovația este promisiunea pe care Albalact a făcut-o consumatorilor săi acum aproape un deceniu, când a lansat Zuzu -  unul dintre cele mai carismatice, calde și neconvenționale brand-uri românești de lactate. Nu doar personalitatea l-a făcut pe Zuzu un brand inovator, ci și produsele din portofoliu, dar mai ales ambalajele. În 2006, anul lansării sale, Zuzu a adus în premieră pe piața din România primul lapte pasteurizat în cutie de carton Tetra Top. Și în categoria iaurturilor, Zuzu a fost un pionier încă din primul an de existență – a lansat ambalajul de carton cu linguriță atașată, iaurtul de 750 de grame “porție de familie” și iaurtul de băut la 330 de grame. Originalitatea și spiritul modern l-au impus pe Zuzu brand-ul numărul 1 pe segmentul laptelui pasteurizat, după doar un an de la lansare. Din septembrie 2008, Zuzu deține poziția de lider în total piață de lapte (pasteurizat și UHT).     Despre noul design Zuzu și campania de comunicare Dezvoltarea unuia dintre cele mai importante brand-uri ale companiei Albalact a început cu o schimbare de design, care marchează al treilea rebranding pentru Zuzu de la lansarea sa în 2006.   Noua identitate vizuală nu aduce modificări radicale în personalitatea brand-ului, ci îl maturizează și îl adaptează unui portofoliu mult mai extins. Zuzu este acum nu doar un brand de lapte și iaurt, ci un brand de lactate. Are mai multă culoare, care-i oferă dinamism și, mai ales, îl definește mult mai bine în categoriile în care este prezent. De la un brand de atitudine în 2006, la unul mai rațional și orientat către produs în 2010, Zuzu a ajuns astăzi un brand bine ancorat în piața de lactate. Dar își păstrează vitalitatea, căldura și caracterul urban cu care s-a născut și a evoluat.   “Redesenarea întregii game de lactate Zuzu a venit ca răspuns la o necesitate de a avea o mai bună vizibilitate la raft, o mai bună diferențiere între subcategoriile în care brandul este prezent și, nu în ultimul rând, de a face posibilă extinderea gamei de produse în alte categorii. Am păstrat petalele, elementele grafice care au definit brandul în ultimii ani, dar am adăugat mai multă culoare în fundal pentru anumite categorii și am renunțat la jocurile de culori în alte sortimente. Noul design întărește atributele care au consacrat brandul Zuzu - creativitate, jovialitate, vitalitate - și aduce un plus de prospețime pentru întreaga gamă de produse”, spune Cristina Miclea, Director Marketing Albalact. Noua identitate vizuală poartă semnătura Brandtailors, aceeași agenție de branding care l-a redesenat pe Zuzu și în 2010.     Zuzu se mișcă acum în ritmul meu, al tău și al nostru. „Niciodată nu vei mai fi ca acum, acum este momentul! Fiecare zi e o nouă viață, bucură-te cu adevărat de ea!” este mesajul brand-ului către consumatorii săi – tineri sau cu spirit tânăr, moderni, activi, cu sau fără familii.   Campania de comunicare “Acum e momentul” a fost creată de Albalact împreună cu Next Advertising, agenția brand-ului Zuzu din 2009. Spot-urile TV întruchipează mesajul brand-ului în momente de viață emoționante, pe care le trăim o singură dată și cu atât mai mult trebuie să le trăim intens: fiorii primului sărut, bucuria jocului inocent, supriza unei intâlniri neprevăzute pline de promisiuni, fericirea victoriei neașteptate sau a momentelor petrecute în familie.   "Ideea campaniei pleacă de la insight-ul că tot ceea ce faci azi nu vei mai putea face și mâine, că în viață fiecare moment în sine este unic și nu ți se ivește aceeași ocazie de două ori. Ceea ce este adevarat, și atunci ar trebui să ne bucurăm așa cum se cuvine de cadourile pe care ni le oferă viața - micile momente de bucurie. Ideea că  <<Acum e momentul>> e foarte potrivită perioadei de mare avânt și schimbare în viața brandului Zuzu”, spune Liviu David, Director de Creațiela Next Advertising.   Din echipa de creație a campaniei au făcut parte: Cristina Miclea, Director Marketing și Celina Condorovici – Senior Brand Manager din partea Albalact; iar din partea Next Advertising: Sorin Popescu - Managing Director, Liviu David - Creative Director, Ioana Căbuz - Account Manager și Diana Benea - Junior Account Executive. Spoturile TV au fost filmate cu casa de producție Multimedia Est și regizorul austriac Markus Gasser.   Campania de comunicare pentru Zuzu se va desfășura până la sfârșitul anului și cuprinde mai multe etape care marchează rebranding-ul și lansarea noului ambalaj – sticla de plastic cu mâner.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2