220
FoodNavigator notează că analiștii financiari prezic un viitor strălucit pentru mega-fuziunea, finalizată la 1 februarie între International Flavors & Fragrances Inc (IFF) și DuPont’s Nutrition & Biosciences (N&B). Aceștia se așteaptă, de asemenea, să apară mai multe legături în sectorul de arome și ingrediente, beneficiind de fonduri fragmentate.
Combinația dintre IFF și divizia N&B din DanPont, cu sediul în Danemarca, creează un lider global în ingrediente și soluții de înaltă valoare pentru piețele de alimente și băuturi, casă și îngrijire personală și sănătate și sănătate, cu un venit estimat în 2020 de peste 11 miliarde USD și EBITDA (câștiguri înainte de dobânzi, impozite și amortizare) de aproximativ 2,5 miliarde USD.
Compania combinată va continua să funcționeze sub numele IFF. Analiștii de la banca elvețiană UBS au declarat că acest lucru dublează efectiv scara „vechii” IFF, oferindu-i în jur de 50% un avantaj la scară față de cel mai mare concurent direct al său, iar o cercetare și dezvoltare cheltuie de aproximativ două ori mai mult decât cea a colegilor săi.
Mai mult decât atât, după finalizarea fuziunii cu divizia N&B a DuPont (evaluată la 26,2 miliarde de dolari) și achiziționarea din 2018 a firmei israeliene Frutarom de produse chimice industriale și de sinteză (în valoare de aproximativ 7 miliarde de dolari), IFF va finaliza cu succes cele mai mari două oferte în cadrul produselor chimice de larg consum la nivel mondial. în ultimii cinci ani.
Acordul DuPont a fost anunțat anterior la 15 decembrie 2019 și a primit aprobarea de la acționarii IFF la 27 august 2020.
Portofoliile complementare oferă companiei poziții de conducere în categoriile de gust, textură, arome, nutriție, enzime, culturi, proteine din soia și probiotice. IFF începe acum „o nouă eră ghidată de o abordare autentică centrată pe client și angajament în execuție, capacități profunde de cercetare și dezvoltare și inovație, o moștenire istorică a artei și pasiunea de a fi un partener esențial pentru clienții săi din întreaga lume”, New York -a spus compania cu sediul.
”Suntem încântați să unim oficial IFF și N&B, creând un lider în lanțul valoric global al bunurilor de larg consum și al produselor comerciale, care va redefini industria noastră și va crea un furnizor de ingrediente și soluții de vârf pentru clienții noștri într-o gamă largă de piețe finale”. a adăugat Andreas Fibig, președinte și director executiv al IFF.
Ca parte a noii identități de marcă, IFF a lansat un nou slogan, scop, angajamente de marcă și atribute și valori culturale. Compania crede că aceste componente ale mărcii vor sprijini succesul celor patru divizii care cuprind acum noul IFF.
Divizia combinată de gusturi, alimente și băuturi a IFF - cea mai mare - va fi numită acum Nourish. Această nouă identitate aliniază mai bine divizia cu capacitățile, viziunea și scopul îmbunătățite ale companiei combinate, a spus compania.
Platforma IFF Health & Bioscience (H&B) va rămâne un partener de inovație pentru clienți dintr-o gamă largă de produse de larg consum, sectoare industriale și agricole.
„IFF va fi o companie nouă pentru o nouă eră”, a adăugat Fibig. „Am văzut accelerarea și evoluția tendințelor consumatorilor prin pandemie cu impact pe termen lung. Clienții de pe piețele finale se așteaptă mai mult de la partenerii lor din lanțul valoric, iar noul IFF este bine poziționat pentru a livra.
„Creăm o afacere agilă, împuternicită și inovatoare, care oferă servicii excepționale și ne îndeplinește angajamentul de a fi un partener esențial pentru clienții noștri.”
Investitorii salută fuziunea. Analistul Bernstein, Gunther Zechmann, a remarcat o cerere puternică de acțiuni ale acțiunii companiei combinate. Acțiunile IFF oferite acționarilor DuPont au fost suprasubscrise de aproape două ori. Această cerere „arată încrederea investitorilor în noua companie”, a spus el. Echipa de analiști de la UBS a evidențiat IFF ca o alegere de top pentru 2021.
Se așteaptă ca noile vânzări IFF (adică la scară) să fie cu aproximativ 50% mai mari decât cel mai apropiat concurent, iar cheltuielile pentru cercetare și dezvoltare vor fi aproape de două ori mai mari decât majoritatea colegilor săi, datorită beneficiilor unei inovații mai rapide din partea organizațiilor combinate de cercetare și dezvoltare.
Echipa UBS a adăugat că noile vânzări IFF sunt în jur de 75% expuse sectorului de ingrediente alimentare, care, la rândul său, va beneficia de creșterea mai mare pe care o prognozează.
„Deoarece există interacțiuni semnificative între numeroasele ingrediente din alimentele procesate, clienții pot beneficia, de asemenea, de simplitatea unui furnizor de soluții integrate de gust, mai degrabă decât de a cumpăra ingrediente individuale de la mai mulți furnizori. Credem că clienții ar putea fi dispuși să plătească mai mult pentru soluții integrate și dezvoltarea mai rapidă a soluțiilor ”, au scris într-o notă pentru investitori.
Ei au adăugat: „Observăm că este logic ca creșterea furnizorilor de ingrediente să aibă o gamă mai largă decât clienții, deoarece furnizorii sunt în amonte. Pe termen mai lung, cererea pentru mai multe ingrediente naturale și mai diverse oferte de produse creează o oportunitate pentru companiile de arome și parfumuri, precum și companiile de ingrediente alimentare să depășească performanțele. ”