Proprii distribuitori de branza din Cathedral City au inregistrat, de la inceputul anului pana in 31 martie, o pierdere neta de 10, 1 milione de lire sterline. Aceasta in conditiile in care anul trecut branzeturile le-au adus un profit substantial. Un minim reviriment se inregistraza, la nivelul intregii companii, dar firma recunoaste ca pierderile datorate concurentei tot mai acebre si cresterii costurilor de productie determina administratorii sa planifice inchiderea a doua dintre fabricile de lactate ale companiei. Restructurarea a fost deja inceputa cu inchiderea catorva depozite si cu reducerea unor locuri de munca existente in birourile fabricilor. Unul dintre produsele reprezentative ale Dairy Crest, untul Country Life, nu mai aduce profitul scontat, deoarece inevitabila crestere a pretului a refectat cresterea costurilor de achizitie si productie. Cu toate acestea, Dairy Crest a facut o investitie serioasa intr-o campanie publicitara de relansare a untului Country Life, apeland la fostul solist al trupei Sex Pistols, John Lydon. (TS)