205
Fiind prezentă pentru prima oară la standurile celui mai mare târg mondial dedicat Industriei alimentare, Anuga 2017, compania Mirdatod speră să își extindă baza de beneficiari externi pentru produsele sale lactate. Singura firmă din România care are o certificare europeană care să ateste originea produsului, Mirdatod propune beneficiarilor externi, desigur, telemeaua de Ibănești, diverse sortimente de cașcaval, ruladă afumată etc. Domnul inginer Nicu Bumb, reprezentantul firmei mureșene, a declarat pentru revista Meat.Milk. că în prezent volumul exporturilor se ridică la 8 %, ținta principală fiind comunitățile de români din Statele Unite, Spania și Italia, însă tocmai de aceea sunt prezenți la Koln, pentru a găsi noi piețe. Referitor la activitatea curentă, domnul Bumb a adăugat că în cel mult două luni de zile, Mirdatod va lansa trei produse noi, mai precis, Cașcavalul de Ibănești, urda de Ibănești și smântâna de Ibănești, în acest moment lucrându-se la conceptul de etichetă. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 10 octombrie 2017)