229
COVID-19 are un impact durabil asupra vieții oamenilor și a demonstrat în mod clar că schimbările pot avea loc brusc și pot produce efecte puternice. Pandemia are un efect de lupă și dezvăluie politica de sănătate, punctele slabe economice și sociale.
În plus, nu numai că ilustrează volatilitatea alimentelor și ecosistemului global, care era deja vizibilă înainte de COVID-19, dar subliniază din nou necesitatea unei schimbări globale. Un sondaj reprezentativ efectuat în rândul expozanților și vizitatorilor Anuga 2019, în care 60% au afirmat că industria se confruntă cu schimbări semnificative, confirmă, de asemenea, acest lucru.
Nu mai este vorba doar despre cum să hrăniți aprox. 10 miliarde de oameni în viitor, dar cum se poate realiza o transformare durabilă a alimentelor cu ajutorul digitalizării și al progresului tehnologic și cu privire la provocările legate de climă.
Organizatorii Anuga sunt conștienți de această tranziție și pun astfel accentul pe transformarea alimentelor în acest an în domeniul temei lor cheie „Transformă”. Cel mai mare târg comercial pentru produse alimentare și băuturi din întreaga lume se consideră o rețea internațională de afaceri și o platformă centrală de comunicare, care însoțește în mod activ procesul de transformare și susține industria în asigurarea și menținerea succesului economic.
Tendințe alimentare și teme de concentrare
Procesul de transformare al industriei se reflectă în special în tendințele alimentare și în temele principale ale Anuga 2021. Acest lucru demonstrează că industria alimentară și a băuturilor întâmpină provocările transformării cu noi abordări și produse inovatoare.
Mega tendințele includ temele sustenabilitate, sănătate și digitalizare, care au fost confirmate și de un sondaj reprezentativ al expozanților și vizitatorilor Anuga 2019. Tendințele alimentare suplimentare includ proteine din carne alternative, etichetă curată, confort și gustare, fără alimente sănătoase și sănătoase , proteine sau alimente pe bază de plante, superalimente și cereale antice, precum și produse sau ambalate în mod durabil și se concentrează pe teme precum halal, kosher, gourmet și specialități și etichetă privată.
Noi formate de congrese și evenimente specializate
„Transformarea” va fi, de asemenea, vizibilă în cadrul congresului și al programului de evenimente din Anuga 2021. În cadrul debutului Anuga al conferinței „New Food” organizat de ProVeg sub deviza „Plant-based întâlnește agricultura celulară”, precum și continuarea Summit-ul inovației „Newtrition X - diete personalizate”, împreună cu foodregio, accentul va fi pus pe alimente durabile și care promovează sănătatea.
Sustenabilitatea mega trend
Mai mult, noul format special „Anuga Clean Label” face dreptate durabilității mega trendului și a cererii crescânde rezultate pentru o alimentație curată, dorința consumatorilor de alimente sănătoase, care sunt preparate în mod natural.
Participarea la noul format special, Anuga Clean Label, va permite expozanților să atragă atenția sporită a cumpărătorilor internaționali, care caută produse din secțiunea non-OMG și naturală.
Mega trend Sănătate
Anuga preia în plus al doilea „mega trend Health” cu formatul său special „Free From, Health & Functional”. O participare aici oferă cumpărătorului interesat de produsele de trend o prezentare generală a acestei game de produse și oferă în același timp expozanților târgului o etapă concentrată pentru plasarea produselor cu un beneficiu suplimentar orientat spre sănătate.