Repere

196

Aparenþe ºi aºteptãri

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Imaginea unei companii se construieºte în ani de muncã, nu numai prin oferirea de produse ºi servicii de calitate, ci ºi printr-o bunã comunicare cu clienþii, furnizorii ºi media. Manifestãrile expoziþionale sunt, de asemenea, o bunã posibilitate de comunicare pentru companii, care trebuie sã aparã la acestea cu tot ceea ce au mai bun. De aceea am încercat sã aflãm, la rubrica Eveniment din numãrul acesta al revistei Fabrica de Carne, care sunt aºteptãrile unora dintre participanþii de anul acesta la Indagra, de la cea mai importantã expoziþie din România, pe domeniul alimentar. Materialul „Indagra 2010 – un târg de la care se aºteaptã multe” se doreºte o avanpremierã a manifestãrii pentru care Romexpo ºi-a unit forþele ºi douã dintre cele mai mari târguri organizate în anii anteriori: Indagra Food ºi Indagra Farm.

Cât de mult conteazã eticheta în construirea imaginii unui produs? Ce aºteptãri creeazã? ªi, mai ales, sunt ele justificate? Etichetarea produselor din carne ar trebui sã se facã conform unor reguli clare, însã mulþi fie nu le cunosc, fie le ignorã din raþiuni de marketing, care cer ca un produs sã fie bine diferenþiat de cele concurente, prin orice mijloace; ºi etichetarea diferitã este una dintre cele mai simple variante. Despre reguli ºi nereguli în etichetarea produselor din carne, am discutat cu dl Cristian Popa, Msc. European Food Regulatory Affairs. Rubrica „Analiza de Piaþã” abordeazã, numãrul acesta, un subiect controversat: nanotehnologiile. Metode mai eficiente de detectare a agenþilor patogeni alimentari, mai buna eliberare a micronutrienþilor din alimente, perioade de valabilitate mai mari pentru produsele alimentare – toate acestea sunt aºteptãri ale punerii în aplicare a nanotehnologiilor în industria alimentarã. Dar, aºa cum ne aratã mai multe studii, consumatorii vor trebui sã capete încredere cã nanotehnologia este sigurã pentru uzul alimentar, ºi, la fel, are nevoie de aceste asigurãri ºi industria. Subiectul, deºi ar putea sã parã de genul science-fiction-ului pentru sectorul industriei alimentare româneºti, este din ce în ce mai de actualitate în lume. Ce aºteptãri ar trebui sã aveþi de la o fermã de prepeliþe vã spune un expert în domeniu, managerul Sipomi, unul dintre primii crescãtori de astfel de pãsãri în România. „Febra” creºterii prepeliþelor a cuprins familia Popescu la începutul anilor 2000, când prea puþini cunoºteau în România aceastã îndeletnicire veche din secolul al XIII-lea. Mihai ºi Silvia Popescu au dezvoltat, într-un sat din apropierea Bucureºtiului, una dintre cele mai importante prepeliþerii din þarã, fiind, în acelaºi timp, punctul de plecare pentru cei care vor sã investeascã într-o astfel de afacere. Astãzi familia Popescu ºtie cã a format peste 400 de crescãtori de prepeliþe. Povestea lor o gãsiþi la rubrica „Idei de afaceri”. În plus, numãrul acesta al revistei Fabrica de Carne este unul special, care se distribuie gratuit participanþilor ºi vizitatorilor de la Indagra 2010, ºi a fost ales de multe nume importante din industria cãrnii ca mijloc de promovare a produselor pe care aceºtia le oferã, dar ºi ca mijloc de comunicare al noutãþilor ºi al realizãrilor care au apãrut în ultima vreme. ªtim astãzi cã ne-am creat o imagine solidã pe piaþã, aºa cum partenerii noºtri ºtiu cã îºi pot crea o imagine prin intermediul paginilor revistei Fabrica de Carne.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2