200
Raportand performantele sale de pana acum prin implementarea Strategiei 2015 in Raportul Anual 2011, Arla sustine ca a atins parte din tintele vizate, dar spune ca inca mai este loc de imbunatatirii si e nevoie de eforturi speciale pentru a se asigura ca au indeplinit toate targeturile. Compania a spus ca era nevoie de o asemenea miscare pentru a stabili o pozitie competitiva ca pret, deoarece este necesar controlul preturilor pentru cresterea economica si a spus ca incearca sa identifice locurile/ departamentele din cadrul grupului Arla unde se pot reduce costurile pentru a incepe sa faca schimbarile anul acesta, bazate pe excelenta in operare, aprovizionare si simplificare. Retailerii europeni au introdus agresiv produsele discount marca proprie pe piata lactatelor, spune Arla, adaugand ca produsele lactate au o oarecare sensibilitate la schimbarea preturilor si de aceea succesul companiilor din industria lactatelor in acest mediu depinde in mare masura de abilitatea lor de a reduce costurile de productie.