209
Arla Foods detine unitati de procesare in 14 tari, oficii de vanzari in alte 20, reunind 17.000 de salariati. Produsele companiei sunt comercializate sub brand-urile Arla, Lurpak si Castello in peste 100 de tari. Derulandu-si afacerile sub conceptul Aproape de natura, produsele Arla Foods nu contin arome sau coloranti artificiali, aditivii fiind drastic limitati. Totodata, Arla este cel mai mare producator de lactate organice din lume. Cifra de afaceri in 2011 a concernului danezo-suedezo-german a fost de aproape 55 de miliarde de koroane daneze, cu un profit net de 1, 3 miliarde de koroane. Cantitatea de lapte procesat a fost de 9,3 milioane de litri, iar totalul membrilor cooperatori a fost de 8.204. Pana in anul 2015, Arla Foods isi propune sa totalizeze un numar total de peste 250 de milioane de clienti, numai in Europa nordica si Marea Britanie, sa creasca vanzarile in UK, Danemarca, Suedia, Finlanda, Germania si Olanda, dar si in Rusia, Polonia, Statele Unite, Orientul Mijlociu si tarile Africii de Nord. Totodata, multinationala doreste sa isi consolideze afacerile, exclusive pe baze sustenabile. Arla Foods va fi reprezentata la Conferinta Internationala infoALIMENT de domnul SSveen Norgard Madsen, membru al board-ului companiei si Chairman al Danish Dairy Board, proprietar de ferma de vaci, care va sustine comunicarea cu titlul Procesarea laptelui prin intermediul asocierii producatorilor, rofitabilitate la indemana fermierilor. Domnul Madsen isi va sustine tema in cadrul workshop-ului FDL cu numarul 1-Ferma din data de 13 iunie, ora 11, 30.