(Comunicat) Încă de la începutul acestui an, Consiliul Director al Asociaţiei Române a Cărnii a luat în discuţie necesitatea informării şi conştientizării consumatorului cu privire la eforturile depuse de industria de procesare a cărnii pentru găsirea unor soluţii alimentare inovatoare şi naturale, pentru dezvoltarea unor produse cât mai sigure şi de calitate superioară care să se înscrie în conceptul de “etichetă curată ” şi să răspundă astfel exigenţelor consumatorilor. De altfel, impactul “etichetei curate” asupra industriei de procesare a cărnii constituie o preocupare activă a industriilor europene de profil şi un subiect de discuţie la nivel internaţional, Franţa urmând să găzduiasca în luna septembrie 2017, un simpozion dedicat produselor din carne care va include şi o dezbatere legată de eticheta curată. Primul pas a fost făcut deja, chiar de către preşedintele Asociaţiei, care, de curând, a şi lansat primele produse cu etichetă curată, dar această tendinţă există şi în portofoliul altor companii membre ARC, care au pe piaţă produse care se încadrează în acest concept. Asociaţia Română a CărniiPrin preşedinte Radu Timiş