292
Retailerul francez Auchan intenționează să deschidă un nou magazin în Rusia, care vinde aproape exclusiv produse cu etichetă privată, dublandu-și prezența pe o piață pe care mulți alți retaileri occidentali au evitat-o din cauza acțiunilor Rusiei în Ucraina, informează European Supermarket Magazine.
Auchan Retail Rusia a declarat că noul magazin „My Auchan” va oferi un sortiment de aproximativ 900 de articole, dintre care 90% vor fi produse alimentare sub mărcile proprii Auchan.
Decizia Auchan de a-și menține prezența în Rusia a determinat Ucraina să ceară boicotarea lanțului, pe măsură ce alte mărci globale, precum McDonald's și Nike s-au retras.
Auchan a spus că misiunea sa principală în Rusia este de a oferi populației produse de calitate la prețuri accesibile.
Anul trecut, Auchan a anunțat planuri de a-și menține prezența în Rusia, a declarat CEO-ul său într-un interviu publicat în ziarul francez Journal du Dimanche în martie, ceea ce a determinat Ucraina să solicite boicotarea lanțului internațional.
„Cel mai important în ochii noștri este să ne menținem angajații și să ne asigurăm misiunea principală, care este să continuăm să hrănim populațiile acestor două țări”, a spus Yves Claude.
Într-o declarație pe site-ul său, retailerul a spus că va rămâne loial unei „populații care nu are nicio responsabilitate personală în declanșarea acestui război”.
Abandonarea angajaților noștri, a familiilor lor și a clienților noștri nu este alegerea pe care am făcut-o. După cum ne-a reamintit președintele francez Emmanuel Macron, „nu suntem în război cu poporul rus”.
De asemenea, a adăugat că închiderea activităților sale ar fi un „faliment premeditat”, ducând la o expropriere a afacerii sale „care ar întări ecosistemul economic și financiar rus”.