Stiri

203

Auchan & Polisano au primit premiul Responsabilitate socială

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) Premiul a fost oferit de curand în cadrul Galei CCIFER, eveniment de tradiție al Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Franceze în România, ajuns la a 13-a ediție.   Cu acest prilej, CCIFER  celebrează anual reușitele membrilor și partenerilor. Evenimentul a avut loc în prezența Excelenței Sale Michèle Ramis, Ambasadoarea Franței în România, precum și a altor personalități implicate activ în  proiecte de dezvoltare durabilă a României, în context european.   În cadrul celor trei categorii ale Premiilor CCIFER s-au înscris în total 39 de proiecte, respectiv 16 la categoria responsabilitate socială, 8 la categoria antreprenoriat și 15 la categoria inovație tehnologică. Anul acesta juriul a mai acordat Premiul Coup de Coeur.   „Caravana inimi sănătoase” – proiectul câștigător al secțiunii responsabilitate socială a fost derulat în perioada octombrie 2018 – mai 2019 de fundația Polisano din Sibiu, în baza unei finanțări din partea fundației franceze Auchan pentru tineri.   În cadrul acestei caravane, peste 1.700 de copii din satele de pe Valea Hârtibaciului, județul Sibiu, au fost consultați la inimă, iar cei detectați cu probleme se află sub supraveghere medicală și beneficiază de tratament. Sprijinului financiar oferit de Fundația Auchan pentru tineri, i s-a adăugat implicarea, în calitate de voluntari, a colegilor noștri din magazinul Auchan de la Cluj.   „Suntem onorați că am putut susține, deja de trei ani, proiecte ale Fundației Polisano, prin Fundația Auchan pentru tineri. Dedicate unor acțiuni de control medical asigurat copiilor  din comunități marginalizate, aceste proiecte de responsabilitate socială sunt cu   adevărat impactante. Premiul Responsabilității Sociale 2019, acordat de CCIFER, ne onorează și atestă o dată în plus, atât calitatea proiectelor și implicarea umană a partenerilor de la Fundația Polisano, cât și rolul asumat de Auchan Retail România drept o companie cu adevărat responsabilă”, a precizat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing, Auchan Retail România.   „Cunoșteam deja Valea Hârtibaciului, pentru că mai derulasem campanii de screening oftalmologic pentru școlari, tot în colaborare cu Auchan. M-a impresionat contrastul dintre frumusețea locului și lipsa de resurse medicale, financiare, dar și de educație pentru sănătate. De fiecare dată, am găsit copii dornici să învețe și bucuroși că ne ocupăm de sănătatea lor.   În anii 2018 și 2019, am realizat pentru prima oară în această zonă o campanie de amploare pentru diagnosticarea malformațiilor cardiace la copii. Un număr de aproximativ 2.000 de copii ai claselor primare, din 33 de școli, au fost consultați cu ajutorul a peste 10 medici voluntari, iar acum, în urma consultațiilor,  peste 30 de copii sunt sub supraveghere medicală pentru probleme cardiace.   Mai mult, doi copii, de 9, respectiv 12 ani, au avut deja inimioara reparată de către o echipă medicală parteneră din Bristol, Marea Britanie, cu sprijinul nostru. Un alt băiețel în vârstă de 8 ani urmează să fie operat la Sibiu de o echipă parteneră din Stuttgart, la începutul lunii octombrie. Pentru aceștia, Caravana „Inimi Sănătoase” a reprezentat o șansă de diagnostic, de tratament și chiar o șansă la viață.   Sprijinul Auchan, demarat acum trei ani, ne-a permis să contribuim concret la sănătatea copiilor din această zonă defavorizată, dar și să dezvoltăm o adevărată rețea de medici voluntari și de interlocutori locali. Le mulțumim din suflet pentru implicare” a declarat Cătălina Costache, Director executiv al fundației Polisano.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2