Cel mai recent raport al lui Brand Finance & Drink 2019 arată că, din nou, Nestlé din Elveția se află pe primul loc în clasamentul produselor alimentare, deși valoarea mărcii sale a crescut cu doar 1% pe an la 19,6 miliarde de dolari. Privind mărcile din sectorul alimentar și al băuturilor, Nestlé este cel mai valoros, cu o valoare combinată de 70,5 miliarde de dolari, cu 11% mai mult față de anul precedent. Au suferit declinuri ale m[rcii companiile Kraft (-7%; 4,5 miliarde de dolari), Unilever (-5%; 4,2 miliarde de dolari) și Heinz (-14%; 3,3 miliarde de dolari). Brandurile de produse lactate Danone și Yili revendică locul al doilea și al treilea în clasamentul produselor lactate, respectiv clasamentul produselor alimentare. După înregistrarea unei creșteri de 24% a valorii mărcii, la 7,7 miliarde de dolari, Yili a diminuat considerabil diferența față de Danone, după ce gigantul francez a suferit o pierdere de 10% din valoarea mărcii sale, ajugând acum la 8,1 miliarde de dolari. Cea mai valoroasă marcă de produse lactate din Asia, în ultimii patru ani, Yili, s-a angajat în programul său de expansiune globală. Și Stonyfield, din Noua Zeelandă, face pasi importanti pentru a construi o rețea globală dincolo de piața internă, care să vizeze consumatorii de 2 miliarde de acasă și din străinătate, până în 2020, însă decoamdată nu a intrat în Top 10. Yili a păstrat, de asemenea, cel mai mare scor de marcă din clasamentul produselor lactate, subliniind posibilitățile viitoare de creștere viitoare. În 2018, Yili și-a îmbunătățit centrul de inovare pentru cercetare și dezvoltare în Europa și a deschis ușile pentru o nouă unitate în Olanda. Yili consideră că strategia sa de inovare va fi puterea de bază pentru creșterea mărcii sale în viitor. Fostul brand chinez, Mengniu, a înregistrat, de asemenea, o creștere semnificativă a valorii mărcii (cu 45% până la 5,0 miliarde de dolari) și a intrat în primele 10 locuri în clasamentul produselor alimentare pentru prima dată. Atât Yili, cât și Mengniu au beneficiat de boom-ul pe piața chineză a produselor lactate, care este în prezent pe cale să depășească SUA ca cea mai mare piață de produse lactate din lume. Singurele modificări ale primului zece produse lactate arată că Yakult a crescut cu două locuri pe locul șase, Almarai scăzând de la al șaselea la al șaptelea, iar Yoplait a scăzut de la al șaptelea la al nouălea, în ciuda faptului că valoarea mărcii sale a crescut cu 6,7%. Nou intrate în primele zece mărci din lume, sunt Dairyland din Canada (a opta) și compania italiană Parmalat (a zecea).