Astfel, la eveniment au expus 6500 de companii din 104 țări, prezența externă fiind într-un procent de 85 %. În cadrul Salonului, expozanții și vizitatorii au avut la dispoziție 20 de secțiuni. Târgul a fost vizitat de nu mai puțin de 155.766 de persoane, dintre care, 71 % străini proveniți din 194 de țări. Potrivit sondajelor, mai mult de 90 % dintre vizitatori s-au declarat satisfăcuți de eveniment. 9 din 10 vizitatori au apreciat varietate produselor expuse, ia 87 % dintre aceștia și-au transmis impresiile în timp real, pe platformele de socializare. În timpul târgului au fost realizate peste 150 de transmisii în direct la posturile franceze și internaționale de televiziune și radio, au fost publicate peste 1.300 de relatări de la fața locului în presa din întreaga lume iar, pe total, despre eveniment s-a scris în peste 2.000 de articole. Site-ul Salonului a fost vizitat de 11,5 milioane de persoane; pe Facebook au fost date 13.000 de Like-uri, 3.000 au transmis impresii pe Twitter, iar 1.600 au tramsis opinii pe LinkedIn. Din România, la SIAL 2014 au participat următoarele companii:
Suntem bucuroși să amintim că Agenția infoGROUP a fost prezentă la eveniment, tranbsmițând în timp real, pentru revistele Fabrica de Carne, Fabrica de Lapte și publicația infoALIMENT Magazin un total de 34 de relatări de la fața locului, relatări care s-au adăugat altor articole pre- sau post-eveniment.