. Putinele branduri private existente aici provin din import, unele din tari cu traditie in productia unor astfel de articole. Majoritatea lanturilor de retail care si-au inclus totusi astfel de produse in sortimentatie au preferat fie sa preia articole existente in tarile lor de origine, fie sa se limiteze la unu-doua produse, sub un singur brand. O strategie care mizeaza pe clasicele combinatii de ciocolata si vanilie, asortate cu frisca. O astfel de abordare regaseam pana mai ieri si la Billa unde sub brandul sau Clever, retailerul propunea doua articole: Clever Budinca de vanilie cu frisca si Clever Budinca de ciocolata cu frisca. Iata insa ca retaielrul face un pas inainte si introduce in sortimentatia sa un al treilea articol, sub brandul sau premium Billa. Produs in Germania, special pentru tarile Europei de Est unde retailerul este prezent, noul articol aduce in fata consumatorilor o reteta de budinca cu gust de caramel si smantana, bazata pe 66% lapte degresat si 18% frisca. Un produs cu adevarat premium pe care cu siguranta cei impatimiti il vor aprecia la adevarata lui valoare. Revista Fabrica de Lapte a informat despre intentia retailului din Romania de a atinge cota de 65 % din marfuri, pe private label.