Brandul Bonas este unul dintre cele mai vechi pe piata clujeana a lactatelor. In anul 1991 s-a pus piatra de temelie a companiei, o companie care si-a dedicat intreaga existenta satisfacerii nevoilor clientilor. Dupa ce s-a pornit "timid", cu doar 200-400 de litri prelucrati pe zi, s-a ajuns la o capacitate de procesare de 15.000 de litri, o fabrica la standarde europene si o gama variata de produse. Fiind un brand ajuns la maturitate, s-a simtit nevoia unei improspatari a imaginii. Astfel, brandul a trecut printr-un amplu proces de rebranding, ceea ce s-a concretizat printr-o noua sigla si un nou slogan, procesul continuand pe partea de comunicare de brand. Beneficiul principal al produselor Bonas este prospetimea si de aceea s-a ales sloganul "Proaspat de bun". Pentru ca este un brand ajuns la maturitate, s-a hotarat sa se investeasca in imagine, demarand un amplu proces de rebranding. Acesta s-a concretizat prin schimbarea identitatii vizuale, a celei verbale, a site-ului si ambalajelor. Astfel, din respect pentru clienti, produsele Bonas se prezinta, treptat, in "haine noi". Produsele Bonas se comercializeaza atat in reteaua de magazine proprii, cat si in retelele de retail Cora, Selgros, Profi, Alimrom.