(Comunicat) Brandul de produs Minus 22 devine Vivelis, în urma unui proces de rebranding dezvoltat de Brandfusion, compania de brand management și design strategic. Minus 22 este unul dintre primele business-uri cu capital integral românesc, înființate în Brașov. După relansarea brandului de produs sub același nume, rezultatele neconvingătoare de la raft și din focus grupurile cu consumatorii au determinat decizia unui rebranding total. În urma procesului, brandul de produs are nume și slogan noi, ușor de decodificat de consumatori, și un master packaging relevant în categorie. „Numele Minus 22 avea relevanță doar pentru specialiști (temperatura la care sunt păstrate produsele congelate), nu și pentru consumatori, iar designul de ambalaj nu răspundea cerințelor categoriei (structură, culori, ierarhie informație, imagistică). Provocarea noastră a fost de a regândi brandul de produse congelate pentru a-l readuce în atenția cumpărătorilor și a asigura business-ului dezvoltare pe termen lung, prin posibilitatea de a se extinde în mai multe categorii.” - Mona Ursu, Chief Executive Officer, Brandfusion Noul brand a fost construit în jurul ideii Culmea prospețimii bine păstrată. O idee inspirată din caracteristicile produselor congelate, care păstrează intact gustul și calitățile nutritive ale alimentelor. Și din modelul de business Minus 22 - compania își selectează atent furnizorii pentru maxim de eficiență în reducerea timpului de la captură / recoltare, la pregătirea produselor. Noul nume, Vivelis, vorbește despre prospețime și vivacitate, iar sloganul, Păstrează gustul prospețimii, reiterează ideea brandului. Designul de ambalaj pune în valoare caracteristicile brandului (prospețime, onestitate) și răspunde așteptărilor vizuale ale consumatorilor (modern, stârnește pofta). Master packaging-ul dezvoltat permite extensia brandului în mai multe categorii de produse, păstrând intactă consistența la nivel vizual (coloristică, elemente vizuale, imagistică). “Pornind de la o analiză aprofundată, echipa Brandfusion ne-a propus crearea unui brand nou care se diferențiază în peisajul competitiv, cu un packaging atractiv care va revigora cu siguranță portofoliul de produse Minus 22, fiind în același timp puternic ancorat în valorile companiei noastre și promisiunile de calitate înaltă și responsabilitate, făcute clienților.” - Gabriel Bota, Director General, Minus 22 Procesul a durat aproximativ 6 luni și a inclus o înțelegere aprofundată a consumatorului și a produsului, definirea promisiunii de valoare a brandului, naming și slogan de brand, design master packaging și primele implementări ale master packaging-ului, pe segmentul de pește congelat. Produsele cu noile ambalaje vor fi disponibile la raft începând cu această primăvară. *** Brandfusion este compania de branding strategic, care ajută business-urile să se dezvolte pe termen lung. De 12 ani gândim și desenăm soluții strategice la probleme reale de business și inspirăm antreprenorii să treacă bariera deciziilor de moment. Impactul muncii noastre este vizibil în peste 100 de proiecte de branding și rebranding din diverse industrii, la care am lucrat alături de companii antreprenoriale românești, din topul sectorului pe care îl reprezintă. 22 activează de peste două decenii pe piața regională a produselor congelate, fiind printre primele companii de distribuție alimente înființate în Brașov. Cunoscută, până în 2005, sub numele de Complex Brașov, compania și-a propus, odată cu procesul de rebranding, să-și extindă portofoliul de produse și să fie prezentă la nivel național.