228

Brands&Bears a realizat spotul pentru brânza topită Hochland

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cea mai nouă campanie de comunicare pentru brânza topită de la Hochland poziționează produsul ca soluția ideală a dimineților agitate, informează comunicatul de presă emis de agenție. Sub sloganul “mic dejun variat, rapid preparat”, campania construiește pe noua platformă de comunicare „Hochland te inspiră să creezi momente de bucurie pentru cei dragi”, informeaza IAA.ro. Insightul este unul cât se poate de adevărat: diminețile sunt pe repede-înainte, mereu suntem contra-timp și din păcate, de multe ori, sărim peste cea mai importantă masă a zilei, se arată în același comunicat. Cu brânza topită Hochland, pe lângă faptul ca poți să prepari “fuguța-fuguța” bunătăți la micul dejun, le poți prepara pentru toate gusturile, iar pentru acest lucru cei dragi te vor aprecia și mai mult. Campania este susținută de spot-ul TV, care rulează de la 1 noiembrie și de diferite activări in-store. Echipa Brands&Bears implicata in proiect este formata din: Creative Director - Cristian Bulfinschi; Art Director - Dan Dragan; Copywriter - Gabriel Coman; Client Service Director - Claudia Mihai; Account Executive - Camelia Moroianu. Echipa Hochland care a lucrat pentru realizarea campaniei este formata din: Marketing Manager - Andreea Marincescu; Brand Manager - Catalina Sabadeanu. Spotul TV a fost filmat cu casa de productie Saga Film, sub bagheta regizorala a lui Matt Vane.(Mai multe, pe www.iaa.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2