281

Branza de vaci, pe private label, la lidl

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit brandprivat.ro, pentru consumatorul roman, branza de vaci este de cele mai multe ori asociata cu diferite diete, fiind atent privita prin prisma procentului sau de grasime.

Nu e de mirare ca branza de vaci dietetica sau cu un continut cat mai redus de grasime detine o semnificativa cota de piata. O abordare cu totul aparte a produsului regasim in magazinele Lidl, sub brandul privat Pilos. Reteta de branza de vaci a retailerului contine un procent de 30% grasime in proportie uscata, adica, nici mai mult nici mai putin decat 119 kcal/100g. Produsa din lapte integral pasteurizat, branza poate fi folosita cu succes in bucatarie la prepararea diferitelor retete. De altfel chiar recomandarea retailerului este ca produsul sa fie folosit "pentru prajituri, clatite si galusti umplute". O inovatie care deschide astfel noi perspective produsului si incearca in acelasi timp sa formeze un obicei de consum. Branza de vaci sub brandul privat Pilos provine din Polonia si beneficiaza de un ambalaj personalizat pentru piata romaneasca, in galetusa de 1kg. De remarcat ca in afara sigiliului obisnuit situat la nivelul capacului, produsul detine si un element de securizare suplimentara, constand intr-o folie de aluminiu aplicata pe produs, direct sub capac. (Mai multe, pe www.brandprivat.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2