In 2002, compania a investit in dezvoltarea unei baze proprii de materie prima critica (carcasa de porc), prin crearea a doua ferme porcine: una de reproducere si una de ingrasare. In prezent, Tabco-Campofrio se afla in topul producatorilor de mezeluri la nivel national, actionand atat in canalul traditional cat, mai ales, in canalul modern de distributie, avand o gama variata de produse in fiecare categorie a pietei: salamuri, sunci, specialitati, crenvursti, carnati, parizer si mortadela – produse in Romania – adaptate gustului romanesc, dar si importate din Europa (Spania, Franta, Olanda) pentru consumatorul sofisticat. Produsele Campofrio se inspira din retetele traditionale romanesti, dar si din cele spaniole. Preparatele sunt variate atat prin structura diferita, cat si prin condimentarea unica, adaptata fiecarui produs. Varietatea produselor este o promisiune a bunului gust, datorita calitatii, structurii si aromei care satisfac toate preferintele. In piata, Campofrio este privit de consumatori ca fiind un pionier si avand un caracter inovator in deschiderea si dezvoltarea categoriilor de preparate din carne (cum ar fi sunca York, salamul Palaciego, pateurile vegetale etc.), dar si prin grija si respectul fata de consumator, respectand standarde inalte de calitate si igiena ale produselor.