177

Care este podiumul vizibilității marcilor de lactate în martie?

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna martie 2014 aproape 1.500 de aparitii in online, cu 38% mai multe ca in luna februarie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut pe toate canalele analizate, respecti cu putin peste 9% in presa online, cu putin sub 18% pe bloguri & forumuri si cu 53% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate si Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna martie de Activia, Napolact si Fruzu, informeaza Iqads. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate si Branzeturi in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Activia, Napolact si Covalact De Tara. "People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva. Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2