Carrefour România a devenit Prtener al Expo-Conferinței InternaționaleMeat & Milk 2014, eveniment central al sectoarelor de carne și lapte din România care se va desfășura în zilele de 11 și 12 iunie la Hotel Hilton din Sibiu. Participarea unuia dintre cei mai importanți retaileri mondiali este cu atât mai importantă, în condițiile în care genericul evenimentului este ”Finanțare, Oprimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”. Grupul Carrefour Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european si cel de-al doilea la nivel mondial operand mai multe tipuri de magazine : hipermarketuri, supermarketuri, hard discount si magazine de vecinatate. Prezent in 32 de tari din lume cu peste 9.500 magazine, grupul Carrefour numara peste 471.000 de angajati. Carrefour opereaza in prezent in Romania 3 formate de magazine:
Brandul Carrefour Conceptul de hipermarket a fost inventat de Carrefour acum 40 de ani in Franta si Carrefour este primul care a adus acest concept in Romania, in 2001, punand bazele pietei de retail. Industria retailului a adus schimbari majore atat in productie si distributie cat si in obiceiurile de consum ale oamenilor. Carrefour poate fi considerat unul dintre pionerii noii piete create in Romania, piata, care a inceput sa se dezvolte din ce in ce mai mult jucand un rol semnificativ in economia tarii. Piata de retail in care brandul Carrefour se inscrie este una foarte dinamica, preferintele consumatorilor fiind din ce in ce mai variate, iar acestia din ce in ce mai exigenti. Carrefour reprezinta calitatea atat in materie de produse proaspete, produse alimentare sau non alimentare cat si in materie de servicii. Paleta larga de produse, aproximativ 50.000 in hipermarketuri si serviciile diverse, toate la preturile cele mai bune de pe piata au evidentiat valoarea brandului asociindu-l cu diversitate - "totul sub acelasi acoperis", calitate si promptitudine. Brandul Carrefour este unul orientat catre client, catre satisfacerea tuturor exigentelor la cel mai bun raport calitate-pret. In acest scop au fost create marcile proprii care ofera cele mai mici preturi de pe piata respectand in acelasi timp standarde inalte de calitate pentru fiecare categorie:
Marca proprie Carrefour Carrefour doreste sa raspunda cat mai bine schimbarii situatiei economice mondiale si locale, astfel incat clientii Carrefour sa beneficieze in continuare de calitate la preturi mici. In acest sens, in septembrie 2009, Carrefour a lansat in Romania, gama de produse Marca proprie Carrefour, ca o solutie pentru a tine sub control cheltuielile zilnice fara a face rabat de la calitate. Intreaga gama de produse Marca Proprie Carrefour respecta standardul de calitate al grupului, ce rezulta dintr-un parteneriat incheiat cu furnizorii locali atent alesi. Produsele sunt in mare masura realizate de catre producatori care au in portofoliu branduri cunoscute si apreciate de catre consumatori. Filiera Calitatii Carrefour Ca si o garantie suplimentara a calitatii oferite, Carrefour a implementat sistemul "Filiera Calitatii Carrefour" pentru carnea de porc si pastravul proaspat. Filiera Calitatii Carrefour reprezinta solutia pe care Carrefour o ofera clientilor in conditiile poluarii, industrializarii si riscurilor de contaminare a produselor care ajung pe masa tuturor. Este garantia Carrefour ca aceste produse sunt in conformitate cu standarde superioare de calitate. Scopul Filierei Calitatii Carrefour este astfel sa ofere produse sanatoase clientilor, sa fidelizeze consumatorii, dar si sa incurajeze dezvoltarea producatorilor romani, care valorizeaza patrimoniul natural romanesc. Tot in magazinele Carrefour clientii pot gasi si produse bio, produse dietetice precum si produse specifice unor alte culturi (Franta, Spania, Italia, Mexic, tari asiatice etc.) Toate acestea pentru a raspunde nevoilor clientilor, de a avea acces la produse sanatoase si diversificate. Strategia Carrefour
Servicii Carrefour
Carrefour in cifre Nr.2 in lume Nr.1 pe marea distributie in Europa 4 formate la nivel mondial
In Romania