271
Acțiunile de responsabilitate derulate în 2021 de Carrefour România au condus la o creștere de 33% față de anul precedent, marcând al doilea cel mai bun scor înregistrat la nivel de Grup, după Franța (125%).
Susținerea producătorilor locali, grija față de mediu, reducerea risipei alimentare și tranziția către o alimentație sănătoasă sunt principalii piloni care au susținut creșterea indicelui non-financiar în 2021.
Impactul non-financiar a fost măsurat în raport cu obiectivele de responsabilitate setate prin intermediul Indexului CSR și Tranziție Alimentară, un cadru complex de raportare introdus la nivel global de Grupul Carrefour, în anul 2018. Acesta este calculat pe baza a 17 indicatori, grupați în patru arii principale:
Produse sustenabile (produse bio și organice, Filierele Calității, pește provenit din surse certificate, produse certificate FSC, reducerea cantității de ambalaje)
Impact magazine și logistică (emisii de CO2 și risipă alimentară)
Percepția consumatorilor asupra tranziției alimentare (programul pentru tranziție alimentară sănătoasă Act For Food)
Angajați (training, egalitate de gen, sănătate și siguranță la locul de muncă, incluziune pentru persoanele cu dizabilități)
Principalele rezultate non-financiare ale Carrefour România pentru 2021 sunt detaliate în următorul raport.