Stiri

259

Carrefour România și Academia de Studii Economice au lansat programul Școala Liderilor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit European Supermarket Magazine, Carrefour România și Academia de Studii Economice din București (ASE) au semnat un parteneriat strategic care vizează proiecte de dezvoltare profesională pentru angajații companiei pentru următorii trei ani.

Parteneriatul se lansează cu un program numit Școala Liderilor, creat de Carrefour România în iulie, care își propune să pregătească viitorii lideri ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, posibilitatea de a fi îndrumați în domenii cheie de către renumiți profesori ASE.

Parteneriatul a fost anunțat în cadrul unui eveniment organizat în Aula Magna a Academiei de Studii Economice din București în prezența CEO-ului Grupului Carrefour, Alexandre Bompard, CEO Carrefour România, Julien Munch, Rectorul Academiei de Studii Economice din București, Prof. Dr. Nicolae Istudor, și Excelența Sa, Laurence Auer, Ambasadorul Franței în România. La eveniment au fost prezenți și angajații Carrefour.

Julien Munch, CEO Carrefour România, a declarat: „Suntem foarte încântați să derulăm programul Școala Liderilor și să punem în practică una dintre valorile esențiale ale companiei noastre, sprijinindu-ne colegii prin dezvoltarea continuă a abilităților lor. pe scurt, dorim ca fiecare coleg să își poată îndeplini potențialul cu noi, fie că vor să devină manager de magazin, director de departament sau la sediul nostru.

„Ca atare, aș dori să mulțumesc Academiei de Studii Economice din București pentru că a fost alături de noi în acest demers și împreună vom scrie o nouă pagină în istoria liderilor de mâine.

Acesta este doar primul proiect prezentat în parteneriat, vom dezvolta împreună cu partenerii noștri alte proiecte noi cu impact, indiferent dacă acestea sunt legate de dezvoltarea profesională a angajaților noștri sau de formarea studenților ASE cu experiențe practice. "

Carrefour România a pus bazele programului la începutul acestui an, când a identificat persoane cheie din echipele companiei, în urma unei evaluări aplicate la nivelul întregii organizații.

Angajații care participă la program au fost împărțiți în trei clase: Campus - care reunește angajați care se pregătesc să devină manageri de magazine sau departamente; Viitorii lideri operaționali - pentru persoanele care vizează roluri, cum ar fi directorul hypermarketului sau managerii regionali; și sediul viitorilor lideri - pentru a accesa pozițiile managerilor și directorilor.

La sfârșitul acestui an, absolvenții Carrefour 2021 Leadership School vor fi îngrijite în domenii precum leadership, comunicare, control, finanțe, excelență operațională, management de proiect, strategie digitală sau managementul schimbării.

Un alt element important în planul individual de dezvoltare al fiecărui participant este realizarea stagiilor de învățare „la locul de muncă”, atât la nivel național, cât și internațional.

Întregul program este organizat în jurul activităților de învățare bazate pe experiență, cu aplicabilitate practică, a adăugat compania.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2