Tehnologii

129

Cărucioare inteligente: Mai bine pentru consumatori și magazine

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Există o nouă eră a cumpărătorilor hibrizi în toată Europa, cei care se așteaptă la experiențe perfecte și personalizate, atât online, cât și în magazin, informează European Supermarket Magaziner.

Simplificare

Acum, mai mult ca niciodată, supermarketurile simplifică modul în care își servesc clienții, care au ajuns să se aștepte ca reducerile și opțiunile de plată ușoare din experiența lor online să apară în experiența lor în magazin.

De asemenea, clienții doresc să intre și să iasă rapid din magazin, făcând adesea cumpărăturile de rutină pe „pilot automat”, ceea ce limitează descoperirea de noi produse.

Băcănii se concentrează acum pe îmbunătățirea experienței lor în magazin cu o serie de inovații cu valoare adăugată și modalități de a inspira cumpărătorii. Cărucioarele inteligente alimentate cu inteligență artificială reprezintă un domeniu de inovație care poate conduce clienții către un magazin și îi poate face să se întoarcă.

Cărucioarele inteligente, cum ar fi Caper Carts de la Instacart, oferă această inovație bazată pe inteligență artificială pentru a transforma cumpărăturile într-o experiență distractivă și personalizată, care le permite cumpărătorilor să-și păstreze bugetul, să verifice rapid și să descopere cu ușurință oferte și produse care îi vor inspira pe holurile de băcănie.

Experiență digitală

Toate acestea sunt posibile cu ecranul digital Caper Cart, care le permite clienților să-și vadă totalul, să vadă reduceri personalizate și să primească bani din cheltuielile lor prin experiențe gamificate. Ecranul oferă, de asemenea, comercianților posibilitatea de a personaliza interfața cu utilizatorul pentru a satisface nevoile lor, permițând mărcilor CPG să interacționeze cu clienții în timp ce fac cumpărături.

David McIntosh, Chief Connected Stores Officer la Instacart, spune că cărucioarele inteligente sunt inovația câștigătoare atât pentru băcănii, cât și pentru clienți.

„Caper Carts sunt folosite de oameni de toate vârstele și am observat un răspuns incredibil de pozitiv din partea clienților”, spune McIntosh.

„În același timp, băcănii văd o rentabilitate rapidă a investiției lor odată ce implementează Caper Carts, deoarece clienții cumpără coșuri de dimensiuni mai mari cu cheltuieli incrementale.

Deoarece cumpărătorii își pot vedea totalul cumulat pe măsură ce fac cumpărături și accesează oferte și recomandări relevante și bazate pe culoar, Caper Carts duc la dimensiuni mai mari de coș, deoarece clienții sunt mai puțin atenți la șoc când fac check-out”, a adăugat el.

Inovație câștigătoare

Instacart a început în urmă cu peste un deceniu, cu o misiune clară de a face cumpărăturile online accesibile și accesibile în America de Nord. Compania este văzută ca un pionier în spațiu, introducând aplicația Instacart, care a adus industria alimentară în era digitală prin livrare în aceeași zi, în SUA.

Astăzi, Instacart colaborează cu peste 600 de retaileri pentru a-și alimenta soluțiile de comerț electronic cu tehnologia companiei. Instacart este, de asemenea, în fruntea valului media de vânzare cu amănuntul, lucrând cu peste 6.000 de mărci CPG pentru a oferi formate de anunțuri performante, informații despre date și măsurare și verificare terță parte în America de Nord.

Odată cu introducerea Connected Stores, suita Instacart de tehnologii în magazine, compania le permite acum comercianților să creeze experiențe conectate, perfecte și personalizate pentru clienți. Cărucioarele Caper sunt una dintre aceste inovații de top.

Cărucioarele Caper sunt echipate cu AI, camere, senzori și o cântar încorporat, care lucrează împreună pentru a recunoaște automat articolele pe măsură ce sunt adăugate în cărucior. Cărucioarele Caper sunt ușor de utilizat și permit clienților să bage în bagaje în timp ce fac cumpărături în timp ce își urmăresc costurile totale de funcționare – similar cu un coș de cumpărături online. La sfârșitul cumpărăturilor, clienții pot sări peste coadă și pot face check-out direct din cărucior.

Caper Carts utilizează hardware NVIDIA Jetson pentru a captura și procesa vizualizarea completă a coșului și a articolelor, făcând AI accesibilă clienților de toate vârstele. Prin puterea NVIDIA Jetson, articolele plasate într-un cărucior Caper sunt capturate rapid și precis.

Ca parte a ambițiilor sale internaționale, Instacart colaborează acum cu retaileri pentru a-și aduce oferta de magazine conectate, Caper Carts, în alte țări. În Austria, HOFER este primul supermarket european care oferă Caper Carts.

De la lansare în iunie 2024, HOFER a identificat coșuri de cumpărături crescute de la clienții care folosesc cărucioarele Caper și că cumpărătorii sunt foarte mulțumiți de caracterul intuitiv al cărucioarelor. Supermarketurile Coles din Australia au lansat recent Caper Carts ca primul băcan din regiunea APAC.

Buget Friendly

Având în vedere presiunile legate de costul vieții, cumpărătorii acordă prioritate modalităților de a economisi bani. Caper Carts abordează acest lucru prin personalizare și transparență economică.

Caper Carts sporește economiile prin conectarea directă la programele de fidelizare a supermarketurilor pentru a scoate la iveală reduceri suplimentare. De exemplu, atunci când un client merge pe culoarul pentru paste, ecranul digital al Caper Cart ar putea scoate o reducere pentru sosul de paste și poate notifica clientul printr-o alertă direct pe ecranul căruciorului.

Cumpărătorii pot, de asemenea, să joace la roata de cupoane gamificată a Caper Carts pentru a avea șansa de a câștiga reduceri și bani din cheltuielile totale.

„Caper Carts aduce în magazin atributele îndrăgite ale cumpărăturilor alimentare online, deblocând în același timp un nou venit incremental stream pentru comercianții cu amănuntul”, spune McIntosh.

„Am văzut că 44% dintre sesiunile Caper Cart din SUA au inclus cel puțin un cupon tăiat pentru unul dintre comercianții noștri, ceea ce este un semn timpuriu al modului în care putem conduce deciziile de cumpărare de pe ecranul digital al Caper Cart.”

Servirea Clienților

În SUA, Instacart a descoperit că clienții petrec în medie 30 de minute cu Caper Carts și au auzit că oamenii caută magazine cu cărucioarele sale, chiar dacă nu au mai făcut cumpărături acolo până acum. Caper Carts a obținut un scor net de promovare de peste 70 în locații cu rampe, ceea ce este în concordanță cu unele dintre cele mai iubite mărci din lume.

Pentru băcănii, tehnologia inovatoare de vânzare cu amănuntul din cadrul Caper Carts le permite să servească nevoile clienților prin informații, programe de loialitate și economii de costuri. Cărucioarele Caper sunt proiectate pentru ușurință în utilizare și întreținere minimă, primind automat actualizări de software pentru a se asigura că rămân la zi, cu cele mai recente caracteristici și îmbunătățiri.

Schnucks, un băcan de top din SUA, a spus că clienții care folosesc Caper Carts cumpără coșuri mai mari. În zilele de vârf, Caper Carts a procesat mai mult de 10% din vânzările în magazin la un magazin Schnucks unde doar zece Caper Carts au fost implementate alături de aproximativ 160 de cărucioare tradiționale.

Tehnologia Caper Carts este integrată perfect de către Instacart pentru fiecare supermarket. Echipa Instacart colaborează îndeaproape cu comercianții cu amănuntul, oferind suport în magazin pentru a se integra cu succes în operațiunile magazinului și pentru a stimula implicarea clienților. Cărucioarele Caper durează pe tot parcursul zilei și continuă să fie încărcate între utilizări în timp ce sunt parcate cu tehnologia de încărcare stivuită. (Foto: Instacart) 

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2