Stiri

232

Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul în luna martie 2022

autor

MeetMilk.ro

distribuie

În luna martie 2022 volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna februarie 2022, atât ca serie brută cu 13,3%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 0,4%.

În luna martie 2022 volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna martie 2021, atât ca serie brută, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 5,5% fiecare.

În perioada 1.I-31.III.2022 volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), a crescut faţă de perioada 1.I-31.III.2021, atât ca serie brută cu 5,5%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 8,0%.

Martie 2022 comparativ cu februarie 2022

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna martie 2022, comparativ cu luna precedentă, a crescut, pe ansamblu, cu 13,3%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+15,3%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+14,3%) și la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+7,4%).

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a crescut, pe ansamblu în luna martie 2022, comparativ cu luna precedentă, cu 0,4%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,4%) şi la vânzările de produse nealimentare (+0,7%).

Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 7,2%.

Martie 2022 comparativ cu martie 2021

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna martie 2022, comparativ cu luna martie 2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 5,5%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+8,8%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,5%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+2,4%).

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna martie 2022, comparativ cu luna martie 2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 5,5%, datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+8,2%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,7%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,1%).

Perioada 1.I-31.III.2022 comparativ cu perioada 1.I-31.III.2021

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în perioada 1.I-31.III.2022, comparativ cu perioada 1.I-31.III.2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 5,5%, datorită creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,8%), vânzărilor de produse nealimentare (+7,0%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,7%).

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în perioada 1.I-31.III.2022, comparativ cu perioada 1.I-31.III.2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 8,0%, datorită creşterii înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,0%), vânzările de produse nealimentare (+7,0%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,4%).

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2