214
Gigantul de produse lactate, Fonterra și Coca-Cola, au format o alianță strategică menită să le impună supremația pe piața lactatelor și a băuturilor de pe piața din Asia, produsele urmând a fi comercializate sub marca Nutriboost, deținută în comun de cele două părți. Miscarea are avantaje multiple pentru fiecare parte, deoarece societatea mixta va valorifica cunoasterea nutritionala a produselor lactate de la Fonterra si expertiza Coca-Cola in vanzarea si distributia pe piețe. De asemenea, va ajuta Coca-Cola să se îndepărteze de producția istorică de băuturi zaharoase, în concordanță cu cererea mai mare a consumatorilor de băuturi sănătoase. O nouă gamă de produse pe bază de lactate sunt lansate de parteneriatul de afaceri care vizează inițial piața din Vietnam. Acestea includ o gamă largă de produse pe bază de lactate pentru copii și băuturi pentru micul dejun pentru adulți, care sunt comercializate sub marca Coca-Cola Nutriboost. Această marcă este deja bine cunoscută în Vietnam, oferind clienților o combinație de produse lactate și sucuri de fructe gata de băut. Judith Swales, directorul executiv al afacerii globale a consumatorilor și al produselor alimentare de la Fonterra, a declarat pentru Dairy Global: "Fonterra și Coca-Cola se angajează să accelereze creșterea categoriei de produse lactate în Asia de Sud-Est. La rândul său, Iain McLaughlin, președintele diviziei Coca-Cola din cadrul Asociației Națiunilor din Asia de Sud-Est (ASEAN), a declarat: "Credem că băuturile lactate cu valoare adăugată oferă o oportunitate semnificativă de creștere în regiune, iar gama extinsă Nutriboost este primul pas în eforturile noastre combinate, împreună cu Fonterra, de a oferi produse noi, câștigătoare, pentru consumatori ". Conform celor două companii, obiectivul viitor este de a explora noi oportunități de dezvoltare a produselor pe piețele din Indonezia, Thailanda și Filipine, apoi, în China și India.