208

Coca Cola versus produse lactate

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Copiii preferă Coca-Cola, iar părinții vor să le dea Napolact, arată studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la inițiativa Radio ITSY BITSY, care analizează percepția părinților asupra brand-urilor pentru copii. Cercetarea vine în contextul preocupării ITSY BITSY pentru sănătatea membrilor familiei și a grijii față de produsele promovate în cadrul programelor postului de radio.   Kinder, Danone și Nestle sunt mărcile cel mai puternic percepute ca branduri destinate copiilor. Topul Notorietății ca mărci pentru copii este completat, în ordine, de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark și Hochland. Topul respectă în mare măsură ierarhia investițiilor în publicitate din ultimii ani. Practic, toate aceste mărci se află în topul celor mai mari investitori în publicitate, din categoriile mâncare și băutură. Napolact este considerat de către părinți cel mai sănătos brand pentru copiii lor. În Topul mărcilor sănătoase, Napolact este urmat de Zuzu, Dorna, Milli șiSantal. Dacă Kinder, Danone și Nestle sunt categoric percepute de părinți ca brand-uri pentru copii, aceștia nu le consideră și cea mai sănătoasă alegere pentru cei mici. Kinder nu se clasează în top 10 mărci sănătoase, iar Nestle șiDanone ocupă locurile opt, respectiv nouă în clasament. De asemenea, dacăTedi și Tymbark se clasau în top-ul notorietății pe locurile 4, respective 9, în clasamentul mărcilor sănătoase băuturile răcoritoare sunt reprezentate doar de Santal. Situația se schimbă însă dacă îi întrebi pe părinți ce mărci preferă copiii lor.Coca-Cola se clasează pe locul 1, mărcile de lactate și iaurturi lipsesc, apar însă mezelurile. Kinder, Milka, Barni, Hochland, Tedi, Prigat, Santal, Nesquick și Cristim completează în ordine top 10. Șapte dintre acestea nu se regăsesc în topul mărcilor percepute de către părinți ca fiind sănătoase pentru copiii lor. Radio Itsy Bitsy a dorit să înțeleagă care este viziunea părinților din România cu privire la ce este mai bun pentru copiii lor. Top Kids Brands a analizat mărcile după criteriile care stau în spatele alegerilor părinților: notorietatea spontană ca brand pentru copii, produs sănătos, percepția ca brand benefic pentru copii, tradiție în produse pentru copii, valori autentice și raportul calitate-preț. Un clasament final al mărcilor după toate aceste criterii (folosind Indexul Top Kids Brands al Open-I Research) așează Danone în top, urmat de Nestle și de Napolact. Studiul realizat de Open-I Research a folosit un eșantion reprezentativ la nivel national de 400 de părinți din mediul urban, cu vârste între 25 și 45 de ani, care au copii cu vârste între 0 și 10 ani. (Radio Itsi-Bitsi)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2