Noi discutam cu toata lumea (cu retailerii cu care Olympus nu are inca contracte n.red). Cu Lidl speram ca vom finaliza negocierile", a declarat oficialul Olympus. Acesta nu exclude posibilitatea producerii sub brandul propriu Lidl. Sunt doua proiecte diferite. Daca ei ne spun ce vor, cum vor si putem sa le oferim", a mai spus Pliatsikas. Din primavara acestui an, Lidl a renuntat la o parte dintre furnizorii romani de lapte, care vindeau sub brandul Pilos al retailerului. In schimb, au marit cantitatile importate din Polonia, pe motiv ca termenele de garantie oferite de producatorii locali erau mult prea mici. Reprezentantii Olympus Dairy Industry spun ca nu sunt interesati sa porneasca promotii agresive de vanzare in tara noastra. Miza noastra pe termen lung este sa aratam consumatorilor ca aducem pe piata produse de calitate. Avem exemple de companii care au facut promotii agresive si acum nu mai sunt. Investim in calitatea produselor noastre", a spus Ilias Pliatsikas, director general adjunct Olympus Dairy Industry.