Tehnologiieye

432

Comportamentul consumatorului post-pandemie: revenire, prudență sau transformare structurală
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Un studiu realizat de Ipsos în 2024 indică faptul că 61% dintre europeni și-au schimbat permanent modul de achiziție a alimentelor, preferând produse locale, ambalaje sigure și canale digitale.

Tendințe post-pandemice identificate:

• creșterea consumului de produse ambalate individual (siguranță percepută);

• orientarea către produse cu etichetă curată și ingrediente simple;

• preferința pentru magazinele de proximitate vs. hypermarketuri;

• digitalizarea achizițiilor – creștere de 22% a vânzărilor online de alimente în 2023;

• reducerea risipei alimentare – 44% dintre respondenți declară că planifică mai atent mesele.

Industria alimentară se vede nevoită să regândească procesele de ambalare, logistica, poziționarea produselor și comunicarea de brand, într-un ecosistem în care încrederea, trasabilitatea și sustenabilitatea sunt elemente de decizie. Transformările sunt de fond, nu conjuncturale.

(Foto: Freepik)

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.