Repere

418

Comunitatea organică globală în acțiune la BIOFACH și VIVANESS 2024

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit organizatorilor, la Nürnberg, participanții întregului lanț valoric din zona producției bio, 2.550 de expozanți internaționali din 94 de țări își prezintă repertoriul extins de produse la BIOFACH și VIVANESS 2024.

Printre aceștia se numără și procesatori și producători români, precum și asociația Bio România, condusă de domnul Marian Cioceanu.

Multe posibilități

La Nürnberg, participanții de-a lungul întregului lanț valoric vor experimenta comunitatea organică în acțiune. Ultimele probleme arzătoare care afectează sectorul vor fi discutate în sălile de expoziție și în două congrese. Congresul BIOFACH se concentrează pe tema „Hrana pentru viitor: impactul femeilor asupra sistemelor alimentare durabile”.

Există, de asemenea, o mulțime de posibilități pentru tendințe și inovații în programul de sprijin și pe etajele expoziționale. BIOFACH de anul acesta va prezenta două tendințe sectoriale, „Holistic.Climate.Regeneration” și „Personal and Planetary Health”, precum și patru tendințe de produse: „Sweet Soulfood”, „Transparency”, „Mushroom Mania” și „Clear-Headed Joy”. ”. VIVANESS va evidenția tendințele din sector „Lifestyle & Identity” și „Be Community” și tendințele de produse „Fresh Around The Clock”, „Sensory Beauty” și „Empower Your Beauty”.

„Mai ales în vremuri tulburi ca acestea, este și mai important să ne unim și să inițiem un dialog. Așteptăm cu nerăbdare să primim comunitatea organică la BIOFACH și VIVANESS la fața locului și online și să îi oferim o platformă pentru aceste schimburi vitale. Aici putem lucra împreună pentru a deschide calea către un viitor durabil”, explică Petra Wolf, membru al Comitetului executiv, NürnbergMesse.

„Forumurile diverse și programul extins de sprijin vor oferi mai multă capacitate ca niciodată de a explora tendințele, provocările și luminile strălucitoare din sector, precum și exemple de bune practici. De exemplu, la noul forum HoReCa – GV & Gastro1 sau SustainableFutureLab”, continuă Wolf.

 „Am dori să mulțumim tuturor expozanților, vizitatorilor și profesioniștilor din media participanți, precum și partenerilor noștri IFOAM – Organics International, BÖLW, COSMOS și NATRUE. Răspunsul fantastic arată cât de importantă este această reuniune anuală a comunității globale pentru sector!”

Tendințe BIOFACH 2024

În acest an, juriul de tendințe BIOFACH a definit pentru prima dată tendințele globale ale industriei, pe lângă tendințele produselor. Acestea arată problemele mai ample care domină în prezent sectorul alimentar ecologic, în timp ce tendințele de produse rezultă în mod special din noile produse înregistrate la târg.

Cele două tendințe din industrie relevă o tendință clară de remodelare a sistemului alimentar în favoarea planetei – din partea agriculturii (Holistic.Climate.Regeneration) și a consumatorilor (Personal and Planetary Health).

Încă o dată, tendințele produselor acoperă o gamă largă de categorii. Există ceva pentru toată lumea, de la produse organice dulci (Sweet Soulfood) și lanțuri de aprovizionare transparente (Transparency) la diferite tipuri de ciuperci (Mushroom Mania) și alternative fără alcool la vin, bere și băuturi spirtoase (Clear-Headed Joy).

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2