A treia ediție a NEWTRITION X., evenimentul despre nutriția personalizată, va avea loc anul acesta ca un moment hibrid la Anuga, în cadrul celui mai important târg din lume pentru produse alimentare și băuturi.
După ce a fost suspendată anul trecut ca urmare a pandemiei, secțiunea foodRegio e.V. va găzdui a treia ediție a NEWTRITION X împreună cu Anuga. Summit-ul inovației ca ofertă hibridă la Köln la 12 octombrie 2021.
Evenimentul de o zi, care a făcut deja parte din programul Congresului Anuga în 2019, se va adresa factorilor de decizie din industria alimentară, nutriție și comerț cu amănuntul, care lucrează în domeniile de inovație, dezvoltare de afaceri, nutriție, sănătate și bunăstare.
Cu motto-ul său „Nutriție personalizată în practică”, accentul se va pune ferm pe implementarea practică a conceptelor conexe în industria alimentară și a băuturilor. Participanții pot aștepta cu nerăbdare un program variat de nouă prezentări de la vorbitori renumiți în domeniile lor.
Peter Heshof, de la Agenția de tendințe și marketing BLOOM, va fi speaker-ul principal. Abordând întrebarea „Ce vor consumatorii în continuare?”, el va vorbi despre cele mai relevante tendințe alimentare și va explora potențialul pentru sectorul nutrițional personalizat.
Totodată, va explica, de asemenea, evoluțiile legate de modelul său propriu de „zeitgeist”, demonstrând că tendințele alimentare nu sunt o coincidență, ci sunt conduse mai degrabă de ciclul fix al zeitgeistului - mentalitatea dominantă în societate.
Un lucru despre care consumatorii de astăzi sunt convinși este noțiunea: „Sunt diferit”, prin urmare cererea de soluții personalizate și personalizate va continua să crească. Peter Heshof va vorbi despre oportunitățile pentru afaceri și mărci și va oferi o inspirație cu privire la modul de a transforma cele mai recente descoperiri științifice în concepte atrăgătoare, orientate spre consumator.
„Pentru companiile mari, este greu să faci un milion de produse personalizate. Dar ceea ce pot face este să creeze un milion de sfaturi personalizate și să indice ce produse existente funcționează cel mai bine. Companiile alimentare ar trebui, prin urmare, să colaboreze cu companii distinse din ecosistemul nutriției personalizate pentru a le ajuta să inoveze și să se asigure că sunt rezistente la viitor ”, spune el.
Alte teme cheie vor fi: prevenirea sănătății, sportul și nutriția activă, precum și gestionarea greutății. Urmând o abordare bazată pe AI bazată pe microbiomul unei persoane.
Tema „Mâncarea mea sănătoasă” se concentrează pe echilibrarea și combinarea celor mai bune elemente ale „noului” și „vechiului” pentru rezultate optime. Pentru informații suplimentare, vizitați: https://www.newtritionx.com/en