Stiri

259

Cora intră pe segmentul de proximitate și lansează conceptul “coraUrban”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cora Romania, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, propune consumatorilor un concept nou, magazinele cora Urban, care imbina proximitatea cu online-ul, oferind acces la peste 40.000 de produse din cora.ro si peste 1000 de produse la raft, pentru cumparaturi de ultima ora in drum spre casa.

Primul magazin cora Urban, cu o suprafata de 100 mp, se inaugureaza in complexul rezidential Avangarde City, din Militari Residence, in Chiajna-Dudu, anul acesta urmand sa fie deschise alte magazine din acest format.

Care este principiul cora Urban? Comanzi de acasa sau de la birou, online, pe www.cora.ro - selectand magazinul cora Lujerului si punctul de ridicare cora Urban Avangarde-  produsele preferate dintr-o lista extinsa, de peste 40.0000 de produse. Comanda ta este pregatita de cora si disponibila pentru a fi ridicata din magazinul cora Urban in maximum 12 ore.

Si pentru ca stim din experienta ca intotdeauna ramane ceva in plus de cumparat, comanda online poate fi completata cu diverse produse aflate pe rafturile magazinului situat langa casa sau birou.

In mod alternativ, cora Urban este magazinul de proximitate, disponibil pentru cumparaturi rapide, deschis de luni pana vineri intre orele 07:00 – 21:00 si sambata – duminica intre orele 08:00 – 19:00. Asadar, cora Urban poate fi accesat si fara sa fi efectuat in prealabil o comanda online.

„cora Urban este un concept nou pe piata din Romania, gandit ca solutie pentru consumatorul urban, presat de timp, cat si pentru amatorii de cumparaturi online. Un concept adaptat vremurilor actuale, cand pandemia transforma obiceiurile de consum, iar migratia spre online si tendinta de scurtare a timpului petrecut in magazine sunt evidente.

Am ales sa dezvoltam proiectul pilot intr-un cartier dens si nou, deoarece publicul nostru tinta se regaseste in astfel de zone din marile orase. Ne referim atat la rezidenti, cat si la cei care lucreaza in cladirile de birouri din zona”, a spus Pascal Aigle, directorul  proiectului cora Urban.

In magazinul cora Urban sunt disponibile produse alimentare – inclusiv legume, fructe, salate, bauturi si articole pentru casa, precum si o gama bogata de produse bio, categorie care de altfel este prezenta din belsug in toate hipermarketurile cora. Si mai ales sunt prezente cele mai cautate produse realizate de colegii nostri din laboratoarele de cofetarie si patiserie, dar si carne de provenienta romaneasca, transata de macelarii cora.

„cora Urban completeaza portofoliul nostru multi-channel. Serviciul cora Drive, lansat de cora in 2013, este in continuare apreciat de clienti, si a fost o inovatie pe piata romaneasca. Am pariat in ultimii ani pe online, segment care creste consistent, impulsionat de pandemie. In aceste conditii, pasul firesc anul trecut a fost sa ne asociem cu jucatori mari din zona de delivery, ca Food Panda si Glovo, pentru a creste aria si capacitatea de livrare a comenzilor efectuate online.

Un partener important al cora Express este si Postis, cu ajutorul caruia eficientizam serviciul de livrare. Ramane insa la fel de importanta reteaua celor 11 hipermarketuri cora, pentru ca acolo ii asteptam pe clienti cu o sortimentatie si mai variata, peste 75.000 de produse, dar si cu servicii si cu zambetul colegilor mei. In plus, magazinele noastre au fost auditate si sunt certificate ca fiind spatii sigure pentru cumparaturi. Preocuparea noastra pentru siguranta se extinde la nivelul cora Urban, unde masurile de siguranta raman in vigoare”, a spus Thierry Destailleur, CEO cora Romania.

Clientii cora Urban pot lua legatura cu echipa magazinului incepand cu data de 12 februarie ac, telefonic la 0756 016 674 sau pe mail la adresa [email protected].

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2