„În 2015 Cora România a decis să se concentreze pe sporirea rezultatelor magazinelor actuale. În plus, am decis să ne focalizăm pe componenta online a businessului nostru, pe creşterea platformei coradrive.ro şi intenţionăm să deschidem nu mai puţin de trei puncte noi de drive anul acesta în plus faţă de spaţiul drive de la Cora Lujerului şi faţă de serviciul de livrare la domiciliu”, au declarat reprezentanţii reţelei pentru Ziarul financiar, fără a oferi alte detalii. Retailerul franco-belgian Cora a lansat la finalul anului 2013 serviciul coradrive, care-i permite clientului să îşi comande produsele necesare online şi să le ridice apoi de la magazin la ora aleasă de el fără a achita costuri suplimentare, informează. Oficialii companiei estimau anterior că vor ajunge la o medie de 90 de comenzi pe zi, în contextul în care valoarea medie a unei comenzi era de 220 de lei anul trecut, de peste două ori mai mare decât în magazinul de la Lujerului, unde se afla şi punctul de ridicare a cumpărăturilor.